شناسهٔ خبر: 40501352 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

ازسرگیری پرواز‌های ترانزیت در فرودگاه‌های امارات

صاحب‌خبر -
امارات متحده عربی اعلام کرد که پرواز‌های ترانزیت در فرودگاه‌های این کشور که به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود، ازسرگرفته شد.
به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری رسمی امارات (وام)، «سیف الظاهری» سخنگوی رسمی سازمان ملی مدیریت شرایط فوق‌العاده و بحران‌های امارات گفت، با توجه به اقدامات دولت امارات برای بازگشت به روال عادی زندگی، به برخی از فرودگاه‌های بین‌المللی اجازه داده شده که پرواز‌های ترانزیت خود را برای جابجایی مسافران از فرودگاه‌های بین‌المللی از سربگیرند.

وی افزود: تصمیم تعلیق پرواز‌های مسافری به مبدا و مقصد کشور‌ها همچنان به قوه خود باقی‌ست و تنها به طور موقت به پرواز‌های محدودی برای انتقال مسافرانی که خواهان ترک امارات و بازگشت به کشورشان هستند،  اجازه پرواز داده می‌شود.
شرکت هواپیمایی امارات از ۲۵ مارس (۶ فروردین) برای مقابله با اپیدمی کرونا پروازهایش را به طور موقت به حالت تعلیق درآورد.

هواپیمایی امارات به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی مقاصد دور در جهان، پیشتر اعلام کرد که برای پشت سر گذاشتن بحران شیوع ویروس کرونا در صدد گرفتن وام است و برای مقابله با سخت‌ترین ماه‌های تاریخ خود شاید مجبور به اتخاذ تدابیر سخت و دشواری شود.
وزارت بهداشت امارات روز چهارشنبه از ابتلای ۵۷۱ نفر به کرونا خبر داد که به این ترتیب شمار مبتلایان به این ویروس در امارات به ۳۵هزار و۷۸۸ نفر رسید.
با گزارش یک مورد فوتی نیز شمار جان‌باختگان کرونایی در امارات به ۲۶۹ مورد رسید.
-------------------------------------
 

برچسب‌ها:

نظر شما