شناسهٔ خبر: 40501281 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بزرگداشت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) در قزوین

مراسم بزرگداشت سی و یکمین سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای قیام پانزده خرداد در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در مراسم بزرگداشت سی و یکمین سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای قیام پانزده خرداد گفت: اعتقاد راسخ و کامل امام خمینی (ره) به کلام خدا انقلاب اسلامی ایران را رقم زد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به حوادث اخیر در آمریکا خاطرنشان کرد: یقین داریم که بساط نظام استکبار جمع می‌شود چرا که استکبار با رفتار جاهلانه اش به افول رسیده است.

امام جمعه قزوین، امام خمینی (ره) را بنیانگذار اخلاق در حوزه علمیه دانست و افزود: امام خمینی (ره) در میان تمام علمای آن زمان تنها کسی بود که نظریه ولایت فقیه را به مردم شناساند.

او افزود: آرامش و آسایش ملت‌ها به این اصل خدایی و قرآنی وابسته است.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: امام خمینی (ره) متعلق به یک نسل و یک برهه تاریخی نیست و تمام جهان از اندیشه بنیانگذار انقلاب اسلامی سود می‌برند.

او افزود: امام خمینی (ره) به ولایت خدا و پیروزی حق، باور قلبی داشت و همین امر باعث شد که حتی در زندان هم از مبارزه دست نکشد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی خاطرنشان کرد: نباید از راه امام خمینی (ره) و راهنمایی‌های رهبر عظیم الشأن انقلاب غافل شد، زیرا غفلت از این دو اصل غفلت از انقلاب است.

انتهای پیام/ک

نظر شما