شناسهٔ خبر: 40501195 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی:

رفع بیکاری و مبارزه با فساد خواسته‌ مردم از نمایندگان مجلس است

حوزه / نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع بیکاری و مبارزه با فساد و رانت‌خواری خواسته‌ مردم از نمایندگان مجلس در دوره یازدهم است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم اظهار داشت: مجلس یازدهم در گام اول باید از درون خودش شروع کند و در ادامه با وضع قوانین و نظارت‌های سخت‌گیرانه اجازه ندهد عده‌ای سودجو و رانت‌خوار به اموال مردم دست‌اندازی کنند.

وی به اولویت‌های مجلس یازدهم اشاره کرد و بیان داشت: به نظر من اولویت مجلس یازدهم باید اولویت مردم باشد و باید ببیند درد مردم چیست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی کیا ابراز داشت: مردم از بیکاری، فساد، مشکلات معیشتی و رانت‌خواری گلایه دارند و باید به این خواسته مردم به‌صورت عملی پاسخ داده شود.

وی بابیان این‌که درد مردم فقر نیست، بلکه تبعیض است، اضافه کرد: باید به این مهم پرداخته شود که چرا عدالت رعایت نمی‌شود و در برخی از مواقع این بی‌عدالتی را برخی از خواص رقم می‌زنند که با آن‌ها به‌صورت جدی باید برخورد شود.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: توجه به مردم باید در دستور کار قرار بگیرد و این کار جز با شفافیت و مبارزه با رانت محقق نمی‌شود.

وی افزود: شفافیت در واردات باید در دستور کار باشد و باید مردم بدانند که چه کسانی صنعت را به حاشیه برده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی کیا تأکید کرد: این‌ها می‌تواند اولویت‌های اصلی مجلس یازدهم باشد و در کنار این اولویت‌ها باید حذف قوانین ناکارآمد نیز به‌صورت جدی دنبال شود.

نظر شما