شناسهٔ خبر: 40500205 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

راه اندازی سامانه پیش ثبت نام مدارس هیات امنایی درکردستان

پیش ثبت نام دانش آموزان در مدارس هیات امنایی استان کردستان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،احمد زارع رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی آموزش و پرورش کردستان گفت: باهدف حذف مراجعه حضوری اولیا جهت ثبت نام در مدارس هیات امنایی و به منظور کمک به حفظ سلامتی جامعه، سامانه پیش ثبت نام (ثبت نام موقت) مدارس هیات امنایی برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ با آدرس http://۱۰.۲۴۹.۷.۲۰۳:۸۰۸۰ راه اندازی شده است.

زارع ادامه داد: ثبت نام در سامانه به منزله ثبت نام قطعی نبوده و پس از بررسی مدارک و مستندات توسط عوامل اجرایی مدرسه بر اساس امتیازات فضلی و سایر موارد قانونی، اسامی دانش آموزانی که واجد شرایط ثبت نام می‌باشند معرفی خواهند شد.

به گفته این مقام مسئول ثبت نام اولیه (موقت) دانش آموزان پایه اول ابتدایی در سامانه از ۱۲ لغایت ۲۵ تیرماه ۹۹ و ثبت نام اولیه (موقت) دانش آموزان متوسطه (دوره اول و نظری) از اول تیرماه لغایت ۱۵ تیرماه خواهد بود.

او ادامه داد: همچنین برای دوره ابتدایی از تاریخ یکم لغایت ۱۵ تیرماه ۹۹ و برای دوره متوسطه از تاریخ ۱۶ لغایت ۳۰ تیرماه ۹۹ به مرور با اولیا محترمی که فرزندشان واجد شرایط می‌باشد جهت تکمیل پرونده تماس گرفته خواهد شد.

زارع با بیان اینکه شرط اصلی مدارس هیات امنایی برای ثبت نام دانش آموزان محدوده جغرافیایی مدرسه خواهدبدو؛ خاطرنشان کرد: منظور از محدوده جغرافیایی مجاز به ثبت نام هر مدرسه مشخص شده و در سامانه ثبت نام جهت اطلاع مدارس و اولیای دانش آموزان درج شده است.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی آموزش و پرورش کردستان تاکید کرد: چنانچه پس از بررسی مدارک و مستندات مغایرتی در ارائه وجود داشته باشد، ثبت نام دانش آموز مورد نظر در هر مرحله از ثبت نام که باشد لغو و بر اساس امتیاز، اولین نفر واجد شرایط جایگزین می‌شود و همچنین چنانچه مشخص شود دانش آموز متقاضی در محدوده جغرافیایی مدرسه نباشد، ثبت نام وی لغو می‌گردد.

زارع گفت: پذیرش و بررسی مدارک و مستندات و ثبت نام قطعی برای مقطع ابتدایی از تاریخ یکم الی ۱۵ تیرماه ۹۹ و پذیرش و بررسی مدارک و مستندات و ثبت نام قطعی برای مقطع متوسطه از تاریخ ۱۶ الی ۳۰ تیرماه ۹۹ انجام خواهد شد.

انتهای پیام/م

نظر شما