شناسهٔ خبر: 40498451 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خیران در استان اردبیل ۱۰۰ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا کمک کردند

اردبیل - ایرنا - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: خیران در این استان تاکنون برای کنترل و مقابله با بیماری کرونا بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کمک مالی کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

دکتر  شهرام حبیب‌زاده روز پنجشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان مشگین‌شهر افزود: نقش خیران در مهار بیماری کرونا بسیار موثر و کارساز بوده و از لحاظ تامین بخشی از تجهیزات مورد نیاز پزشکی فوق‌العاده خوب عمل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ‌در حال حاضر وضعیت هیچ‌یک از شهرستان‌های استان از لحاظ ابتلا به ویروس کرونا قرمز نیست، بیان‌کرد: وضعیت شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و پارس‌آباد زرد و وضعیت در دیگر شهرستان‌های استان سفید می‌باشد.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه با انتقاد از متوازن نبودن توسعه استان اردبیل خواستار تمرکززدایی در تمامی بخش‌های عمرانی و خدماتی شد.

محمود عباس‌زاده بیان‌کرد: در سال‌های اخیر شاهد رعایت نشدن عدالت در توزیع امکانات و اعتبارات استان اردبیل بوده‌ایم.

حجت‌الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر نیز در سخنانی با بیان اینکه موسسه آموزش عالی سلامت در این شهرستان با داشتن ۱۶۰ دانشجو همچنان وضعیت مناسبی ندارد، بر ساماندهی این مرکز آموزش عالی تاکید کرد. 

فرماندار مشگین‌شهر نیز با تاکید بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام خواستار راه‌اندازی دستگاه جدید سی‌تی‌اسکن و دستگاه ام‌آرآی در این شهرستان شد.

اکبر صمدی نسبت به تخصیص اعتبار لازم جهت احداث ساختمان موسسه آموزش عالی سلامت در محوطه بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) قول مساعد داد.

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل واقع است.

نظر شما