شناسهٔ خبر: 40498052 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استکی: همه مدعیان باید در بوکس قهرمانی کشور حضور یابند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی بوکس، گفت: همه مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی باید در قهرمانی روی رینگ بروند.

صاحب‌خبر -

«علیرضا استکی» در خصوص برنامه‌های تیم ملی در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: هر زمانی‌که ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت ورزش و جوانان، فعالیت‌های رشته بوکس را بلامانع بدانند، کارمان را آغاز می‌کنیم.

وی افزود: با هماهنگی رییس و دبیر فدراسیون، تصمیم بر این شد تا در ۶ وزنی که قصد حضور در گزینشی المپیک را داریم، انتخابی برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی بوکس ادامه داد: نفرات حاضر در انتخابی را به اسم دعوت خواهیم کرد و تنها نفرات اول هر وزن در اردو باقی می‌مانند و «دانیال شه‌بخش» و «شاهین موسوی» که سهمیه المپیک را کسب کرده‌اند نیز به آنان اضافه می‌شوند.

وی افزود: به دلیل وجود کرونا و شرایط موجود، نمی‌خواهیم ابتدا اردو شلوغ باشد. هر ماه انتخابی خواهیم داشت و مدعیان می‌توانند با ملی‌پوشان مبارزه کنند.

استکی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور دارای اهمیت بالایی است، افزود: تاکید می‌کنم که همه مدعیان باید در انتخابی حضور یابند تا نفرات برتر و بهترین‌ها به اردو برسند و کارمان را ادامه دهیم.

وی در مورد راه‌اندازی لیگ بوکس، گفت: لیگ می‌تواند منبع درآمدی برای مربیان و بوکسورها باشد و بهتر است باشگاه‌هایی که توان مالی خوبی دارند در لیگ بوکس تیم‌داری کنند.

نظر شما