شناسهٔ خبر: 40497743 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مرگ معترض آمریکایی پس از زیرگرفته شدن توسط خودروی شرکت پست!

در یکی از صحنه های اعتراضات خیابانی، یکی از شهروندان معترض پس از زیرگرفته شدن توسط خودروی شرکت پست فدکس جانش را از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک شهروند معترض آمریکایی پس از آنکه توسط خودروی شرکت پست «فدکس» زیر گرفته شد جانش را از دست داد. این اتفاق در ساعت ۲.۲۰ بامداد و در مرکز شهر «سنت لوئیس» رخ داد. بنا به گفته شاهدان عینی راننده این کامیون متعلق به شرکت پست فدکس از نورس برادوی در حال حرکت به سمت کاس اونیو بود که با معترضان خشمگین روبه رو شد.

در حالی که راننده این کامیون ۱۸ چرخ به علت شلوغی خیابان مجبور به توقف شده بود ناگهان عده‌ای از معترضان اقدام به بازکردن درب کامیون و خارج کردن بسته‌های پستی و وسایل از داخل آن کردند. در این لحظه راننده که قصد فرار از دست معترضان را داشت یکی از آن‌ها زیر چرخ کامیون سقوط کرد و جان باخت.

بیشتر بخوانید: اقامه نماز تظاهرکنندگان در مقابل نیرو‌های پلیس آمریکا

در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می‌شود این شهروند آمریکایی را که زیر چرخ کامیون در حال حرکت گیر کرده نشان می‌دهد. در این ویدئو یکی دیگر از معترضان در حالی که با دیدن این صحنه به دنبال کامیون می‌دود دیده می‌شود. بنا به گفته شاهدان عینی عده‌ای از معترضان با نشان دادن اسلحه راننده را تهدید کرده بودند. مرگ این مرد معترض که نامش هنوز اعلام نشده صبح روز شنبه اعلام شد. این مرد ابتدا به بیمارستان منتقل شد، اما پزشکان نتوانستند جانش را نجات دهند. پس از این حادثه این راننده به پلیس گفت که به دلیل ترس و وحشت مجبور به فرار شده است. پلیس هنوز فردی را در این رابطه بازداشت نکرده است.

گفتنی است؛ اعتراضات مردمی در آمریکا پس از کشته شدن یک مرد سیاه پوست در شهر ایندیاناپلیس آغاز شد.

<div id="video-display-embed-code_11988575"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7374809/11988575?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما