شناسهٔ خبر: 40497694 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

دستگیری ۹۱ نفر از عاملان تیراندازی‌های غیرمجاز در خوزستان | کشف ۱۵۳ قبضه سلاح

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات در سطح استان، ۹۱ نفر از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیرمجاز شناسایی و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به منظور ارتقاء امنیت عمومی استان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز و دستگیری افرادی که به سمت منازل، اماکن، مغازه‌ها و خودروها تیراندازی می‌کنند، با برنامه ریزی‌های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

او افزود: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌ها با کار اطلاعاتی و تلاش مستمر در سطح استان طی ۴ روز گذشته با هماهنگی قضائی طی چندین عملیات پی در پی، ۹۱ نفرمتهم که از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیرمجاز بودند را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار عباس زاده اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۲۷ قبضه سلاح جنگی، ۱۲۶ قبضه سلاح شکاری و در مجموع ۱۵۳ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه یک هزار و ۷۳۶ عدد انواع فشنگ کشف شد، ضمن اینکه در ۷۵ روز سال جاری، یکهزار و ۵۴۵ قبضه سلاح و ۱۶ هزار و ۵۸ فشنگ جنگی و شکاری کشف گردید و یک هزار و ۲۰۴ نفرمتهم نیز در این رابطه دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، ادامه داد: نیروی انتظامی استان مصمم است در مقابله با خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح‌های غیر مجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

نظر شما