شناسهٔ خبر: 40497594 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

معرفی پورشه ۹۱۱ تارگا مدل سال ۲۰۲۱ +عکس

باشگاه خبرنگاران

شرکت پورشه خودروی جدید ۹۱۱ تارگا ۴S را که برای سال ۲۰۲۱ آماده می‌کند، به صورت رسمی معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، شرکت پورشه به تازگی اعلام کرده است که یک خودروی Targa ۴S Heritage Design قرار است به سری خودروهای پورشه ۹۱۱ سال ۲۰۲۱ اضافه شود. این خودرو یک خودروی دیگر برای صنعت رو به رشد شرکت پورشه در خودروهای ۹۱۱ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

ماجرای جهانبخش و پورشه‌ها

خودروی Heritage Design Edition توسط تعدادی از عناصر طراحی داخلی و خارجی، طرح‌های مختلف روی گلگیر و طرح‌های موتوراسپرت در پهلوها مشخص خواهد شد. نشان‌های طلا هم دیده می‌شود که آرم عقب پورشه Heritage طراحی شده است که نشان یادبود پورشه ۳۶۵ است. در داخل خودرو، یک بسته رنگی با دو تن متناسب با رنگ بیرون خودرو در نظر گرفته شده که در پنج تنوع رنگی ارائه خواهد شد، اگرچه فقط رنگ آلبالویی متالیک در خبرها مشخص شده است.

الیور بلوم، رئیس شرکت پورشه درباره این خودرو گفته است: ما سعی داریم با مدل‌های Heritage Design خاطرات سال‌های دهه ۵۰ تا ۸۰ را در ذهن مشتریان زنده کنیم. هیچ برندی نمی‌تواند المان‌های خاطرات قدیمی را در روزهای مدرن مانند پورشه دوباره زنده کند و خواسته‌های مشتریان را برآورده کند. با نسخه‌های ویژه اختصاصی، ما در حال ایجاد یک خط محصول جدید هستیم که نمایانگر بعد سبک زندگی در استراتژی محصول ما است.

پورشه خبر داد که تنها قصد دارد ۹۹۲ دستگاه از Targa برای سال ۲۰۲۱ تولید کند. این مدل هم می‌تواند با موتور هفت دنده و هم با دو کلاچ اتوماتیک، بسته به انتخاب مشتری تولید شود. اگرچه ممکن است این تعداد کم به نظر برسد، اما بسیار بزرگتر از برخی دیگر از مدل‌های انحصاری ۹۱۱ است. مانند بسیاری از نسخه های ویژه پورشه Targa ۴S Heritage Edition نیز از لوازم جانبی مخصوصی برخوردار خواهد بود. یک ساعت تطبیق دهنده توسط پورشه دیزاین منحصراً به خریداران این ۹۱۱ خاص ارائه می شود. پورشه جزئیات بیشتری از این مدل نداد تا هنگام رونمایی اصلی از آن تمام خبرها را بدهد.

نظر شما