شناسهٔ خبر: 40497501 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

واژگونی خودروی سواری در جاده هراز راننده‌اش را به کام مرگ کشاند

تهران - ایرنا - فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: یک دستگاه خودروی ۲۰۶ در مسیر جاده هراز به دلیل خستگی و خواب آلودگی خانم راننده میانسال واژگون شد و راننده خودرو در محل حادثه جان سپرد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ سیاوش محبی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با  خبرنگار ایرنا افزود: تردد خودروها از جنوب به شمال مسیرهای هراز و فیرزو کوه، سنگین، پرحجم و به کندی  در جریان است.

وی اظهار داشت: وضعیت تردد خودروها در مسیرهای امام رضا (ع)، بزرگراه حرم تا حرم از جنوب به شمال سنگین و پر حجم در جریان و تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین، پر حجم اما روان در جریان است و گره ترافیکی در این مسیر نداریم.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران خاطرنشان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور امام رضا (ع) سنگین، پرحجم و روان گزارش شده و رانندگان  درحال تردد در مسیرهای یاد شده هستند.

محبی با اشاره به دلیل اصلی حوادث رانندگی، اظهار داشت: حوادث رانندگی به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان و در اکثر موارد در ۲۰ کیلومتری مقصد مسافران رخ می دهد.

 وی افزود: به رانندگان توصیه می شود که قبل و حین سفر استراحت کافی داشته باشند و هر دو ساعت رانندگی ۲۰دقیقه را در مکان های  مجاز بین راهی به استراحت کرده و پس از تجدید قوا به سفر خود ادامه بدهند.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران ادامه داد: رانندگان با مدیریت زمان سفرو پس از استعلام وضعیت جاده سفر خود را آغاز کنند و  با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، سرعت و سبقت غیر مجاز، رعایت فاصله طولی مناسب  خودروهای جلویی و رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطرداشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما