شناسهٔ خبر: 40497398 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

امام جمعه قزوین:

اندیشه های امام راحل(ره) چراغ راه آینده ایران اسلامی است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: اندیشه های امام راحل(ره) چراغ راه آینده ایران اسلامی است و هرگز فراموش نخواهد شد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مختلف مردم در مسجد امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد.

آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل گفت: دفاع از انقلاب و آزاد سازی قدس از آرمان‌های امام راحل و عظیم الشان بود که این اندیشه‌ها در حال تحقق است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: اندیشه‌های حضرت امام خمینی برای همیشه تاریخ به عنوان چراغ هدایت ملت ایران باقی است و صیانت از آن رسالتی همگانی است.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: اندیشه‌های سیاسی، عرفانی و اخلاقی حضرت امام خمینی (ره) جهانی و آسمانی و الهی است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین یادآور شد: امام خمینی در روزهای تبعید و دوری از وطن، اعتقاد و باور داشت که نصرت و یاری خدا نزدیک است و هر کسی که خدا در یاری اش اراده کند دیگر کسی قادر نیست وی را شکست دهد.

عابدینی گفت: غفلت از رهنمودهای امام راحل و رهبری خطری جدی برای انقلاب است که بر این اساس دشمن و رسانه‌های استکباری تمام نیروی خود را برای این هدف بسیج کرده‌اند.

وی اضافه کرد: اگر ما اهل تقوا و استقامت و ایمان باشیم ذره‌ای از نیرنگ دشمن به ما آسیبی نمی‌رساند و امام راحل با اعتقاد به اتکا به خداوند پیش رفت و نتیجه گرفت.

عابدینی یادآور شد: امام هرگز از ذکر فاصله نگرفت و با اتکا به خداوند تمام سختی‌ها را پشت سر گذاشت و انقلاب را نیز پیروز کرد.

انتهای پیام/

نظر شما