شناسهٔ خبر: 40497247 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۱۴ خرداد ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه بیمارستان سوختگی استان ایلام آماده افتتاح شده است، گفت: با احداث این بیمارستان مشکلات بیماران سوختگی برای همیشه رفع می‌شود.

وی افزود: راه اندازی نهایی و افتتاح این بیمارستان، مشکلات بیماران سوختگی در استان برای همیشه رفع و از اعزام بیماران مربوطه به خارج از استان جلوگیری و تمام خدمات مربوطه در این مرکز به آنان ارائه می‌شود.

اجرای دوره آموزشی سرباز ماهر در استان ایلام آغاز شد

علی حیدربیگی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان ایلام با اشاره به اینکه این دوره آموزشی در استان ایلام برای 350 نفر از کارکنان وظیفه نیروهای مسلح برگزار خواهد شد، گفت: طرح سرباز ماهر بستر مناسبی برای مهارت‌ آموزی، افزایش توانمندی و ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای قشر جوان است.

وی افزود: دوره آموزشی سرباز ماهر شامل مهارت‌های عمومی اشتغال به مدت 48 ساعت نظری و عملی و همچنین مهارت‌های عمومی زندگی به مدت 32 ساعت نظری و عملی است.

عامل آتش سوزی تنگ قیر چرداول شناسایی شد

مسلم دژم‌خو مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چرداول با بیان اینکه آتش سوزی منطقه تنگ قیر این شهرستان مهار شد، گفت: عصر روز سه شنبه گزارشی مبنی بر آتش سوزی در منطقه تفریحی تنگ قیر حد فاصل بین ۲ استان ایلام و کرمانشاه دریافت شد که در سریع‌ترین زمان تمامی نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: یک نفر از کشاورزان منطقه اقدام به روشن کردن آتش جهت تهیه چای کرده بود که سهل انگاری و بی‌احتیاطی وی باعث آتش سوزی در کوه مشرف بر دره و رودخانه شد.

هتاکان فضای مجازی در بدره دستگیر شدند

سرهنگ امیر بازیار فرمانده انتظامی بدره، گفت: با رصد به موقع پلیس امنیت عمومی بدره در فضای مجازی مشخص شد که افرادی سود جو در حال انحراف جوانان به بی‌راه و تشویش اذهان عمومی و توهین به مقدسات اسلامی فعالیت دارند.

وی افزود: مراتب شناسایی و دستگیری گردانندگان پیج هتاک در دستور کار کارشناسان پلیس بدره قرار گرفت که در این راستا ۲ نفر شناسایی و دستگیر و ضمن اعتراف به بزه ارتکابی همراه مستندات به مراجع قانونی معرفی شدند.

نجات مرد ۵۰ ساله در ارتفاعات کوه رنو ایلام

علی‌اصغر علی‌اکبری سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام، گفت: مرد ۵٠ ساله‌ای که در ارتفاعات کوه رنو منطقه شش کلان به علت سقوط از ارتفاع مصدوم شده بود توسط تیم واکنش سریع هلال احمر نجات یافت.

 وی افزود: با هماهنگی به عمل آمده جهت انتقال مصدوم‌، بالگرد جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام وطی عملیاتی سخت و طاقت فرسا فرد مصدوم با استفاده از تجهیزات نجات به داخل بالگرد منتقل و به مرکز استان انتقال داده و تحویل همکاران اورژانس شد.

انتهای پیام/ 970821

نظر شما