شناسهٔ خبر: 40496190 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حمایت عضو شورای شهر شیراز از برخورد دستگاه قضایی و امنیتی با مفسدان اقتصادی

عضور شورای اسلامی شهر شیراز گفت: این روزها شاهد اراده قاطعی از سوی دستگاه‌های امنیتی و دادگستری در برخورد با مفسدان و متخلفان هستیم که با وجود فشارهای سیاسی قاطعانه به این عرصه ورود نموده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا تذروی ضمن گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و شهادت یاران باوفای ایشان در قیام پانزدهم خرداد، اظهار داشت: نظام مقتدر اسلامی ایران در حوادث سالهای اخیر همچون نابودی داعش، توقیف نفتکش سربازهای انگلیسی و آمریکایی همچنین موشکباران پایگاه نیروهای تروریستی آمریکا در عین الاسد و ارسال نفتکشها به ونزوئلا در شرایط تحریم، به جهان ثابت نموده است که دارای نظام مقتدر و مستقلی است و در جایگاهی قرار دارد که هیچ نیروی خارجی توان تهدید ملت بزرگوار ایران را ندارد.

وی ادامه داد: در حوزه داخلی یکی از نمادهای اقتدار، برخورد با مدیران و مسئولان فاسد و متخلفی است که با ایجاد شبکه های فساد و رانت،  زمینه تخلفات و سواستفاده‌ها و تولید ثروتهای نامشروع را فراهم نموده و نیز  موجب خدشه‌دار نمودن چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی می شوند.
 عضور شورای اسلامی  شهر شیراز بیان کرد: این روزها شاهد اراده قاطعی از سوی دستگاه‌های امنیتی و دادگستری در برخورد با مفسدان و متخلفان هستیم که با وجود پیچیدگی و فشارهای سیاسی قاطعانه و شجاعانه به این عرصه ورود نموده‌اند.

تذروی خاطرنشان کرد: به نوبه خود و به نمایندگی از مردم شریف و شهیدپرور شیراز در شورای اسلامی شهر از اقدامات این عزیزان کمال تشکر و قدردانی را دارم و حمایت همه جانبه خویش را از این مجموعه به ویژه رئیس‌کل دادگستری استان فارس، دادستان محترم و سربازان گمنام امام زمان(عج)  اعلام می‌نمایم و امیدوارم که تا ریشه‌کنی فساد از شهر و استان این اقدامات شجاعانه و عاقلانه ادامه یابد و امید که  موجب رضایت روح امام (ره) و شهدا باشد.

انتهای پیام/

نظر شما