شناسهٔ خبر: 40496180 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تلاش برای رفع محرومیت چهار روستای آزادشهر

گنبدکاووس - ایرنا - جمعی از مسوولان آزادشهر با هدف رفع محرومیت و حل مشکلات مردم امروز چهارشنبه در چهار روستای کاشیدار، وامنان، نراب و سیب چال این شهرستان حاضر شدند و علاوه بر گفت‌وگوی چهره به چهره با مردم، برای حل دغدغه‌های آنان برنامه‌ریزی کردند.

صاحب‌خبر -

در این طرح بیشترین مشکلات اعلام شده از سوی مردم وضعیت معیشت و اقتصاد، فرسوده بودن منازل، ضعف در زیرساخت آب آشامیدنی، نبود گاز شهری، مشکلات ایجاد شده در جاده های بین مزارع بدلیل بارش های اخیر و تضامین سخت بانکی بود.

نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه جذب سرمایه گذار در راستای استفاده بهینه از سرمایه های خدادای و پتانسیل های منطقه مورد توجه جدی است، حل این مشکلات را به مردم وعده داد.

غلامعلی کوهساری به ایرنا گفت: در چند روز آینده مهمترین معضل در هر کدام از این روستاها شناسایی و طی حداکثر چهارماه آینده برای حل آن اقدام خواهد شد.

وی افزود: حضور مسوولان در روستاها ادامه خواهد یافت زیرا خدمت به مردم و مستضعفان از خواسته های معمار کبیر انقلاب بوده که موظف به انجام آن هستیم.

فرماندار آزادشهر نیز گفت: برگزاری میز خدمت در مناطق محروم اولین بار در آزادشهر اجرا و سپس مورد استقبال همه شهرهای کشور قرار گرفت که امیدواریم نتیجه این تلاش ها ارایه خدمت بیشتر به مردم و رفع کامل محرومیت ها باشد.

سیدرسول حسینی افزود: بهبود وضعیت آب شرب این چهار روستا به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم در دستور کار قرار گرفته و با تلاش مسوولان دستگاه های مرتبط و تامین اعتبار کافی این مشکل برطرف خواهد شد.

شهرستان آزادشهر با ۹۶ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.

نظر شما