شناسهٔ خبر: 40495972 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر:

برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۴ و۱۵خرداد در کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر

هاشمی از برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)و شهدای ۱۵ خرداد در کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

«سید حمید هاشمی » به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا اعزام به مرقد امام راحل محقق نشد و همچنین از برنامه های متمرکز و جمعی در کانون جلوگیری شد اما مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)در کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) بهشهر افزود: نهادینه کردن اندیشه های امام راحل در بین جوانان و اقشار مختلف جامعه از برنامه های مهمی است که در طول سال در دستور کار است تا همگان با ایده های معمار کبیر انقلاب آشنا شوند.

 

وی اظهار کرد: برگزاری طرح تلاوت نور به نیت شادی روح پرفتوح امام راحل و شهدای 15 خرداد نیز از دیگر برنامه های قرآنی به همین مناسبت است که با برنامه ریزی اجرایی می شود.

 

هاشمی با اشاره به فضاسازی و نصب پلاکارد به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و یوم الله 15 خرداد ماه ادامه داد: مزین کردن مسجد به سخنان امام خمینی (ره) از دیگر اقدام های صورت گرفته به همت فعالان کانون  فرهنگی هنری مسجد امام حسن عسکری(ع) است.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و 15 خرداد و برپایی برنامه های فرهنگی و سوگواری از طریق شبکه های مجازی از دیگر برنامه ها در این دوران است.

 

 هاشمی افزود: حضور در مزار شهدا برای غبارروبی و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه های فرهنگی با حضور اعضای کانون شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) است.

پایان پیام/175

نظر شما