شناسهٔ خبر: 40495590 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بانی فیلم | لینک خبر

نوروزبیگی تهیه کننده است، قرایی کارگردان

سینمای ایران صاحب «بی‌همه‌چیز» می‌شود!

صاحب‌خبر -

بانی‌فیلم: در میان نام‌های عجیب‌و‌غریب فیلم‌های سینمایی، شنیدن یک نام دیگر در جمع فیلم‌های این روزهای سینمای ایران چندان تعجب‌آمیز نیست؛ «بی‌همه‌چیز»!
به گزارش بانی‌فیلم، جواد نوروزبیگی از تهیه‌کنندگان سینما که چندی پیش برای جمع‌آوری امضا نامه درخواست آزادی محمد امامی یکی از متهمان اصلی پرونده بانک سرمایه، خبرساز شده بود، در سکوت کامل خبری در تدارک ساخت فیلم سینمایی «بی‌همه‌چیز» است.
فیلمنامه «بی‌همه‌چیز» براساس نمایشنامه «ملاقات با بانوی سالخورده» فردریش دورنمات نوشته شده که تغییر نامش احتمال انجام تغییرات بیشتر در موضوع این نمایشنامه را بیشتر می‌کند.
نوروزییگی در این پروژه که براساس برخی از خبرها، یکی از فیلم‌های پربازیگر سینما خواهد بود از شهاب حسینی به عنوان بازیگر سود می‌برد.
قرار است محسن قرایی کارگردان «بی‌همه‌چیز» باشد.
گفته می‌شود سرمایه‌گذار این فیلم یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان است که با توجه به آشنایی مدیران این شرکت با شهاب حسینی، بودجه خوبی هم برای ساخت «بی‌همه‌چیز» در نظر گرفته شده. بودجه‌ای که برای تهیه‌کننده فیلم، آزادی عمل بیشتری برای به خدمت گرفتن بازیگران دیگر به وجود آورده است.
بر اساس شنیده‌ها به جز شهاب حسینی که قرار است نقش اصلی را بازی کند، هدیه تهرانی و محمدرضا گلزار هم در فهرست بازیگران فیلم «بی‌همه‌چیز» قرار دارند.
گفتنی‌ست جواد نوروزبیگی پیش از این فیلم «خون شد» مسعود کیمیایی با سرمایه‌گذاری محمدصادق رنج‌کشان را تولید کرده بود که در صف اکران قرار دارد.

اشتراک گذاری در:

نظر شما