شناسهٔ خبر: 40495282 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

قتل فجیع ۲ جوان در باغ ویلای دزفول/مالک دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول از قتل دو نفر در درگیری ناشی از مصرف مشروبات و مواد مخدر در یک ویلا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سرهنگ روح اله گراوندی امروز در توضیح این خبر اظهار کرد: شامگاه شب گذشته(۱۳ خرداد ماه) در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر رهاسازی سه نفر مجروح با سلاح سرد روبروی بیمارستان، بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

او گفت: با حضور ماموران پلیس و بررسی موضوع مشخص شد افرادی غیر بومی و دارای سوابق کیفری، بر اثر مصرف زیاد مواد مخدر و مشروبات الکلی در یک باغ ویلا با سلاح سرد با یکدیگر درگیر شده و پس از آن سه نفر از مجروح شدگان را که حال مساعدی نداشتند، در کنار بیمارستان رها نموده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول افزود: دو نفر از مجروحان به علت شدت جراحت وارده در بیمارستان فوت شدند و نفر سوم نیز پس از مداوا به منظور تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

گراوندی بیان کرد: با توجه به اینکه برابر دستورالعمل ها و مصوبات ستاد مقابله با کرونا، اجاره باغ ویلا ممنوع اعلام شده، مالک متخلف نیز دستگیر و ملک مذکور پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان اضافه کرد: نیروی انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان این دو قتل آغاز و نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما