شناسهٔ خبر: 40494996 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مارسل دام:

بازی هاورتز ظرافت بازی زیدان را دارد

مارسل دام، کمک مربی بایرلورکوزن، معتقد است که ظرافت بازی کای هاورتز، ستاره جوان این تیم، مانند بازی های زین الدین زیدان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، هاورتز که اولین بازی اش در بوندس لیگا را در سال 2016 انجام داد، به تازگی به اولین بازیکن زیر 21 سال تبدیل شد که تعداد گل هایش در این رقابت ها را به 35 رساند.

این ستاره 20 ساله در 38 دیداری که در همه رقابت های این فصل برای لورکوزن انجام داد، 15 گل زد و 8 پاس گل داد و اکنون باشگاه های مختلفی مانند رئال مادرید، بایرن مونیخ و لیورپول به دنبال به خدمت گرفتن او هستند.

در این بین، مارسل دام شباهت هایی بین این ستاره جوان آلمانی و زیدان، ستاره سابق فوتبال فرانسه و سرمربی فعلی رئال مادرید، می بیند.

 

 

او به تاک اسپورت گفت:" همه در مورد کای هاورتز سوال می کنند. اگر بازی او را ببینید، همه چیز را در مورد او می فهمید. به نظر من، او ظرافت بازی زیدان را دارد. اگر جابجایی های او را ببینید، متوجه می شوید که خیلی ظریف است. او همیشه آرام است. او توانایی پاسکاری بالایی دارد.

آنچه خیلی ها نمی بینند، به خاطر اینکه ما هر روز بازی اش را می بینیم، این است که خیلی سریع است. این یک امتیاز بزرگ است. او بازیکن فوق العاده ای است. او گل می زند، روی توپ های هوایی فوق العاده است و خیلی سریع است.

نمی توانم بگویم او بهترین بازیکن تاریخ آلمان می شود یا نه اما این استعداد را دارد و محدودیتی برایش وجود ندارد. او نشانه هایی از زیدان شدن را بروز می دهد."

برچسب‌ها:

نظر شما