شناسهٔ خبر: 40494966 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تنها راه نجات دولت‌مردان آمریکایی بازگشت به اصول انسانی و الهی است

تجمع کنندگان مقابل سفارت سوئیس اعلام کردند: شمارش معکوس فروپاشی نظام لیبرال‌ دمکراسی غربی مدت‌هاست به صدا در آمده و اگر دولت‌مردان آمریکایی به فکر نجات خود هستند، تنها راهشان بازگشت به اصول انسانی و الهی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، دانشجویان و مردمی که عصر امروز در اعتراض به اقدامات نژادپرستانه آمریکا مقابل سفارت سوئیس تجمع کردند، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند: ما به دولت آمریکا اعلام می‌کنیم که شمارش معکوس فروپاشی نظام لیبرال‌ دمکراسی غربی مدت‌هاست به صدا در آمده و در حقیقت کار از کار گذشته است و اگر دولت‌مردان آمریکایی به فکر نجات خود هستند، تنها راهشان بازگشت به اصول انسانی و الهی است که از طریق آن بتوانند رابطه خود را با دنیای انسانی اصلاح کنند، که بعید می‌نماید.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیش از یک هفته از قتل وحشیانه سیاهپوست آمریکایی توسط پلیس این کشور و شروع اعتراضات در ایالات متحده میگذرد و دنیا با چشمانی خمار از مکتب لیبرال شاهد کشتار عجیب معترضان داخلی به وحشیگری عمیق و تاریخی نظام سرمایه داری آمریکا است.

تاریخ آمریکا مملو است از ظلم آشکاری که نبض حیاتی شریانهای این کشور را به حرکت درآورده است و چونان غده سرطانی آسیبش دامن همه کشورهای جهان را گرفته است که «‌‌‎آنچه امروز در شهرهای آمریکا مشاهده میشود بُروز یک واقعیّاتی است که همیشه پنهان نگه داشته می‌شد».

طرفداران عمو سام بارها ثابت کرده اند که دامنه این ظلم محدود به ملتهای خارج از مرزهای این کشور نیست و بارها دامنگیر آمریکانشینان هم شده است. همانطور که امروز در آشکارترین تقابل تفکر حاکمان آمریکایی با انسانیت شاهد برخوردهای وحشیانه خلاف قوانین منشور حقوق بشر هستیم.

ننگی که بر پیشانی نهادهای ساکت حقوق بشری و مدعیان غربی اتحادیه اروپا ماندگار شد و این سوال در تاریخ ثبت خواهد شد که آیا این جنایت آشکار آمریکا علیه ملتش، نقض حقوق بشر نیست که سکوت کرده اند؟! 

در این سکوت مرگبار مجامع بین المللی ما ملت و دانشجویان مبارز ایران که سالهاست به راهبری امام خمینی و امام خامنه ای از غرب و شرق دل بریدیم؛ امروز به همدردی و حمایت از حقوق ملت معترض آمریکا مقابل دفتر حافظ منافع آمریکا(سفارت سوئیس) جمع شده ایم تا ضمن برپایی مراسم یادبود کشته های مظلوم وحشیگری پلیس و دولتمردان این کشور علیه مردمش که مجبورند یا با دولتشان مبازره و مقابله کنند یا زیر زانوی رژیم لیبرال خونخوارش خفه شوند، اعلام کنیم با توجه به تجربه تاریخی‌مان در ریشه کنی نظام طاغوت، آمادگی داریم با ارائه مدل انقلاب اسلامی ایران به مردم آمریکا کمک حال آنان در رسیدن به حقوق انسانیشان باشیم.

و همچنین به دولت آمریکا اعلام کنیم که شمارش معکوس فروپاشی نظام لیبرال‌ دمکراسی غربی مدت‌هاست به صدا در آمده و در حقیقت کار از کار گذشته است و اگر دولت‌مردان آمریکایی به فکر نجات خود هستند، تنها راهشان بازگشت به اصول انسانی و الهی است که از طریق آن بتوانند رابطه خود را با دنیای انسانی اصلاح کنند، که بعید می‌نماید.

جمعی از ملت و دانشجویان غیور و انسان دوست ایرانی

انتهای پیام/

نظر شما