شناسهٔ خبر: 40494348 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فعالیت باشگاه‌های بدنسازی خوزستان از هفته آینده بلامانع است

اهواز - ایرنا - مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: فعالیت باشگاه‌های بدنسازی خوزستان با رعایت نکات بهداشتی از هفته آینده بلامانع است.

صاحب‌خبر -

احسان حاجی نجف چهارشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا تمامی باشگاه‌های ورزشی استان خوزستان از جمله باشگاه‌های بدنسازی تعطیل شدند و در طول این مدت همکاری بسیار خوبی با ستاد مبارزه با کرونا در استان داشتند.

وی با بیان اینکه بازگشایی باشگاه‌های بدنسازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعیین شده ممکن خواهد بود، گفت: باشگاه‌های بدنسازی باید با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مبارزه با کرونا در استان فعالیت خود را آغاز کنند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: فعالیت تمام باشگاه‌ها و اماکن ورزشی تحت نظارت افسران کنترل سلامت هیات پزشکی ورزشی استان آغاز می‌شود. 

وی افزود: پیش از هر چیز مالکان تمامی باشگاه‌ها ابتدا باید به ضدعفونی کردن مکان‌های مورد نظر اقدام کنند و فعالیت ورزشکاران در یک سانس را کاهش دهند همچنین لازم است نظارت ویژه‌ای نسبت به فعالیت مربیان داشته باشند.

حاجی نجف ضمن تشکر از صبوری تمامی باشگاه داران استان در این مدت افزود: بی‌شک انجام فعالیت‌های ورزشی در ایام کرونایی بهترین راهکار برای بالا بردن سیستم ایمنی بدن است و امیدواریم با برطرف شدن این بیماری، هرچه زودتر شاهد فعالیت تمام ورزش‌ها در استان باشیم.

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت در ٢٤ ساعت گذشته، سه هزارو ۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ١٩ در کشور شناسایی شد و تعداد مجموع بیماران کرونایی به ۱۶۰ هزارو ۶۹۶ نفر رسید. 

وضعیت استان خوزستان از نظر کرونا قرمز است.

نظر شما