شناسهٔ خبر: 40494006 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان صنعت | لینک خبر

چین به “پیگیری سریع” مسافران تجاری ادامه می‌دهد

چین همچنان به “پیگیری سریع” برخی از مسافران تجاری بیش از دیگران ادامه می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جهان صنعت نیوز:  چین در اواخر ماه مارس عمدتاً تمام مرزهای خود را به روی جهانیان بست امّا این اقدامی نادرست در برابر تجار بود. وال استریت ژورنال گزارش داد جمعه چین اجازه خواهد داد که اولین هواپیمای مسافرتی مدیران آلمانی و خانواده‌های آن‌ها با ویزاهای معتبر به این کشور برگردند. این توافق بین دو کشور تنظیم شد تا سفر به صورت محدود  با دو پرواز و با حضور حدود ۵۰۰ آلمانی در سر گرفته شود.

همچنین چین برنامه‌ای را آغاز کرده ‌است که به مسافران تجاری منتخب کره‌ جنوبی اجازه می‌دهد تا بدون انجام یک قرنطینه ۱۴ روزه و تا زمانی که معاینات درمانی را انجام می‌دهند، وارد چین شوند.

سایر کشورها به دنبال راه اندازی مجدد سفرهای تجاری هستند. دولت تایوان و دانشگاه استنفورد در حال آماده سازی  یک روش جدید شامل قرنطینه و آزمایش برای مسافران خارجی هستند. به گزارش فایننشال تایمز در ماه ژوئن از حدود ۵۰۰ مسافر سیاحتی از سان ‌فرانسیسکو به پایتخت تایوان آزمایش  به عمل آمده است.

مسافران هر دو روز یکبار آزمایش می‌شوند و به آن‌ها این امکان را می‌دهند تا قرنطینه را برای مقاصد از پیش تعریف شده مانند جلسات شرکت‌ها ترک کنند. اگر این روش کار کند، می‌تواند نتیجه‌گیری خوبی را حاصل کند.

۰/۵ ( ۰ نظر )

نظر شما