شناسهٔ خبر: 40493942 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام خمینی(ره) حقیقت فراموش نشدنی برای تمام جهان است

سنندج - ایرنا - فرماندار شهرستان دیواندره با بیان اینکه امام خمینی(ره) حقیقت فراموش نشدنی برای تمام ملت‌های آزادیخواه جهان است، گفت: ایشان رهبری از جنس مردم بود و از هیچ ابر قدرتی واهمه نداشت.

صاحب‌خبر -

جمال ارشدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر سال در آستانه ارتحال ایشان، ایران اسلامی غرق در سوگ و عزا می‌شود.
وی با بیان اینکه امام راحل از هیچ ابرقدرتی واهمه نداشت، افزود: بزرگداشت یاد امام، یادآور تلاش مجاهدانه عالم وارسته ای است که برای رضای پروردگار و سرافرازی ملت و کشورش تلاش کرد.
ارشدی اضافه کرد: امام خمینی (ره) قطب نمای انقلاب اسلامی است و تمام اندیشه ایشان احیای اسلام ناب محمدی و فرایض اسلامی بود.
فرماندار شهرستان دیواندره با اشاره به اینکه تفکرات، اندیشه ها و مبارزات امام خمینی(ره) الگوی مناسبی برای ملت ایران و جهان اسلام است، یادآور شد: این الگو باید به نسل‌های آینده به درستی معرفی شود.

وی تاکید کرد: امام خمینی(ره) رهبری ساده زیست، عالم بزرگ دینی و یک مجاهد خستگی ناپذیر بود که با ایمان و اعتقاد و آزادگی راه مبارزه با بی عدالتی و ظلم را برای مردم  هموارکرد.

ارشدی گفت: امروز با گذشت سی و یک سال از رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی، آموزه ها، اندیشه ها و آرمان‌های ناب ایشان راهگشا و تبیین ابعاد شخصیت و سیره عملی ایشان ضرورتی برای جامعه امروز بخصوص نسل جوان در جهت پایبند بودن به ارزش ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با ظالمان و مستکبران جهان است.

شهرستان دیواندره با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۸۵ کیلومتری شهرسنندج مرکز کردستان قرار دارد.

نظر شما