شناسهٔ خبر: 40493467 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل آتش‌نشانی سمنان:

آتش‌سوزی مزرعه گندم در سمنان مهار شد

سمنان- مدیرعامل آتش‌نشانی سمنان ضمن بیان اینکه با تلاش آتش‌نشانان حریق گسترده مزرعه گندم در شهر سمنان مهار شد، گفت: ۱۰ آتش‌نشان برای اطفای این آتش‌سوزی به محل اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

سعید اسمعیل پور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ساعت ۱۵:۵۷ روز چهارشنبه وجود حریق گسترده در مزرعه گندم به سازمان آتش‌نشانی سمنان گزارش شد، ابراز داشت: این حادثه در میدان کشاورز پشت امام‌زاده اشرف (ع) به وقوع پیوست که با تماس شهروندان بلافاصله کارکنان آتش‌نشانی به محل اعزام و کار اطفای حریق آغاز شد.

وی افزود: چهار دستگاه خودرو و ۱۰ آتش‌نشان از ایستگاه شماره یک، دو و چهار سازمان آتش‌نشانی برای امدادرسانی این آتش‌سوزی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل آتش‌نشانی سمنان ضمن بیان اینکه نیروهای عملیاتی بعد از رسیدن به محل با سرعت به چند تیم عملیاتی تقسیم شدند، ابراز داشت: عملیات با ورود آتش‌نشانان مهار و از سرایت به باغ‌ها و مزارع اطراف جلوگیری به عمل آمد که باید گفت این حادثه آسیب جانی نداشت اما مزرعه خسارت دید.

اسمعیل پور اضافه کرد: از همشهریان تقاضا می‌شود از انداختن شیشه و پلاستیک در مراتع و پای درختان به طور جد خودداری کنند زیرا این وسایل ضمن آلوده کردن محیط‌زیست همانند ذره‌بین عمل کرده و باعث آتش‌سوزی و حوادث جبران ناپذیر می‌شود.

نظر شما