شناسهٔ خبر: 40492562 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مردم باید زندگی با کرونا را بیاموزند

استاندار اصفهان گفت:مردم باید زندگی با کرونا را تجربه و تمهیدات لازم به ویژه رعایت فاصله فیزیکی و اجتماعی را بیاموزند و اجرا کنند .

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان در آیین تودیع و معارفه فرماندار خوانسار با اشاره به اینکه ضرر‌های اقتصادی زیادی بویژه در حوزه گردشگری در دوران کرونا به اصفهان وارد شد افزود: در کنار مقابله با کرونا، چرخ اقتصادی کشور نیز باید بچرخد.

رضایی با اشاره به اینکه برخی از مردم و مسئولان کرونا را تمام شده می‌دانند در صورتی که کرونا تمام نشده افزود: مردم باید زندگی با کرونا را تجربه و تمهیدات لازم به ویژه رعایت فاصله فیزیکی و اجتماعی را بیاموزند و اجرا کنند.

او با بیان اینکه در روز‌های اوج شیوع کرونا در اصفهان کمبود تجهیزات پزشکی و تخت بیمارستانی بویژه آی سی یو نداشتیم و حتی به دیگر استان‌ها نیز نیرو و امکانات اعزام و ارسال کردیم افزود: در این دوران با وجود شرایط سخت اقتصادی دولت با تلاش کادر درمانی و نهاد‌ها و مردم مدیریت خوبی انجام داد.

استانداراصفهان با اشاره به شعار امسال گفت: شعار دادن کافی نیست و در عمل نیز باید خودمان را نشان دهیم چرا که ما همه وامدار جمهوری اسلامی هستیم و در کنار شعار انقلابی داشتن شعور انقلابی نیز از ضروریات است.

در این آیین محمود مسلم زاده به عنوان سرپرست جدید فرمانداری خوانسار معرفی و از خدمات ۲۰ ماهه منصور کمالی فرماندار قبلی تجلیل شد.

انتهای پیام/م

نظر شما