شناسهٔ خبر: 40492419 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

علیزاده:

نهضت امام خمینی (ره) عصر جدیدی در تاریخ تمدن بشریت ایجاد کرد/ گام دوم انقلاب حرکتی برای ایجاد تمدّن نوین اسلامی

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه امام خمینی (ره) در زمان حکومت لیبرالیسم در جهان، ندای انقلاب بر اساس اسلام و خدا محوری را سرداد و عصر جدیدی در تاریخ تمدن بشریت با محوریت خدا، انبیاء و دین ایجاد کرد.

صاحب‌خبر -

علی‌اکبر علیزاده برمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی (ره) گفت: در زمان حکومت لیبرالیسم شرقی و غربی در جهان و بی اعتنایی به دین و خدا، امام خمینی (ره ) ندای انقلاب را بر اساس اسلام و خدا محوری سرداد.

نماینده مردم دامغان در مجلس یازدهم، تصریح کرد: هرچند که انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه به پیروزی رسید اما در واقع خدایی که غربی‌ها به تعبیر خودشان به آسمان تبعید کرده بودند، به وسیله نهضت امام خمینی (ره) به زمین برگشت  عصر جدیدی با محوریت خدا، انبیاء و دین در تاریخ تمدن بشریت آغاز شد.

گام دوم انقلاب حرکتی برای ایجاد تمدّن نوین اسلامی

وی با بیان اینکه خصومت و دشمنی غربی پس از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد و تاکنون هم ادامه دارد، افزود: انقلاب در طول این چهل سال علی رغم تمامی دشمانی‌‌ها و تحریم‌ها پیشرفت کرده به نحوی که گام اول محکم برداشته شد و بیانیه گام دوم انقلاب هم با هدف ایجاد تمدن نوین اسلامی در جهان توسط مقام معظم رهبری اعلام شد.

انقلاب اسلامی امنیت استکبار جهانی را به خطر انداخته است

 این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: انقلابی که یک روز گروهک‌ها امنیت ملی‌اش را به خطر می انداختند، امروز آنچانان امنیت استکبار را به خطر انداخته که در جلو چشمان شیطان بزرگ، کشتی‌های ایرانی با پرچم مقدس ایران به سمت ونزوئلا حرکت می‌کند و آنها جرئت نزدیک شدن ندارند. 

علیزده تصریح کرد: اسرائیل هم که روزی برای مسلمانان قلدری می‌کرد، در محاصره جبهه مقاومت مسلمانان قرار گرفته است. انقلاب اسلامی که امام خمینی(ره) آغاز کرد، همه چیز را در جهان تحت تاثیر قرار داده و متحول کرد. امروز مسلمانان جهان بیدار شده و هویت جدیدی پیدا کرده‌اند و این مسیر ادامه دارد تا آرام آرام زمینه های حضور حضرت ولی عصر(عج) فراهم شود./

پایان پیام

نظر شما