شناسهٔ خبر: 40491704 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

مدیر حوزه علمیه استان کردستان:

رهبری حکیمانه امامین انقلاب ایران را به قدرت برتر جهانی تبدیل کرده است

مدیر حوزه های علمیه کردستان با اشاره به خدمات امام راحل گفت : یکی از شاخصه های حضرت امام خمینی (ره) مواجه و چالش با نظام های لیبرال دموکراسی و کمونیستی در جهان بود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، ضمن عرض تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد گفت: امام خمینی(ره) با اعتقاد به ظرفیتهای دین و آموزه های الهی در برهه ای که کوته فکران دین و مبانی دینی را افیون توده ها معرفی می کردند با استعانت از ساحت دین، به مبارزه با دو ابر قدرت شرق و غرب برخاست و نظام بدیلی را در مقابل جهانیان قرار داد که نه تنها ضعفهای نظام سلطه را نداشت بلکه قوت و قدرت بیشتری در اغنای فکر مستضعفین عالم داشت و توانست موجی از بیداری در بین ملتهای مظلوم به وجود آورد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: یکی از شاخصه های حضرت امام خمینی(ره) مواجهه و چالش با لیبرال دموکراسی و نظام کمونیستی در جهان بود. این دو حاکمیت تمام تلاش خود را در ایجاد هژمونی برای کشورهای فرو دست اعمال کرده و نظام بین الملل را در دو ساحت بلوک شرق و غرب خلاصه می کردند.

این استاد حوزه در ادامه سخنان خود عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهبری امام راحل به عنوان طراح و ایدئولوگ انقلاب جایی نیست که نام  انقلاب در تارک آن ندرخشد، به فرموده مقام معظم رهبری این انقلاب بدون نام خمینی در هیچ کجای عالم شناخته شده نیست و نام امام بر تارک این انقلاب همچون خورشیدی فروزان نور افشانی می کند.

وی در ادامه با اشاره به هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب بعد از ارتحال امام اظهار داشت: بعد از امام خمینی (ره) نیز با رهبری مدبرانه و پدرانه حضرت آقا؛ انقلاب اسلامی با تمام توان و قدرت در مسیر نورانی و تعالی خود در حرکت است و امروزه با دوراندیشی معظم له این انقلاب در ورای مرزهای جمهوری اسلامی به مبارزه با عناصر دشمن و ضد دین و انسانیت پرداخته و هر روز بهتر از گذشته در چالشی عظیم که امام راحل در تقابل با نظام سلطه ایجاد کرد به زور آزمایی با حکومتهای ستمگر می پردازد به گونه ای که امروز دشمنان، انقلاب اسلامی ایران را به عنوان یک قدرت برتر در منطقه می شناسند و تمام تلاششان را معطوف این موضوع کرده اند که در این منطقه پر آشوب منافع خود را در مواجه آشکار با نظام اسلامی قرار ندهند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان گفت: امروز عمق راهبردی نفوذ انقلاب ایران نه در مرزها بلکه به اعتراف سیاستمداران کهنه کار سایر کشورها؛ تا عمق دریای مدیترانه بوده که با هوشیاری تمام حفظ شده است و بی شک اگر رهبری امام امت و مقام معظم رهبری نبود این توان و ابهت برای جامعه ای که سالهای متمادی در طول تاریخ زیر یوغ استعمار و استکبار بود، به وجود نمی آمد./1400/ت310/ق

نظر شما