شناسهٔ خبر: 40490668 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بوشهر| برنامه تیم فوتبال پارس جنوبی برای دیدار با صنعت نفت آبادان مشخص شد

اردوی ۱۰ روزه شاگردان افاضلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امروز در شهرستان جم به پایان می‌رسد و فردا به تهران سفر کرده و پس از چند روز استراحت، مجددا تمرینات را از سر گرفته تا مهیای دیدار با صنعت نفت آبادان شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از تعطیلات چندماهه به خاطر شیوع ویروس کرونا، اردوی 10 روزه خود را در شهرستان جم  آغاز کرد.

پارسی‌ها پیش از سفر به جم و آغاز تمرینات آمادگی سازی خود، بازیکنان و اعضای کادر فنی تست‌های کرونا را در تهران انجام دادند.

بر اساس گزارش باشگاه پارس جنوبی جم ، نتیجه تست کرونای 3 بازیکن و یک عضو کادر مربی‌گری این تیم مثبت اعلام شده است.

به گفته هومن افاضلی سرمربی این تیم، پیش از این نیز، 6 عضو دیگر پارس جنوبی جم به کرونا مبتلا شده بودند که پس از درمان و بهبودی به تمرینات اضافه شدند.

محمد نوری و محمد ابراهیمی 2 بازیکن نام آشنای پارسی‌ها در این اردو حضور ندارند و گویا اختلاف این 2 بازیکن با سرمربی تیم سبب شد که این بازیکنان به اردوی تیم پارس جنوبی در شهر جم دعوت نشوند.

اردوی 10 روزه شاگردان افاضلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امروز به پایان می‌رسد و فردا به تهران سفر کرده و پس از چند روز استراحت، مجددا تمرینات را از سر گرفته تا مهیای دیدار با صنعت نفت آبادان شوند.

انتهای پیام/190/ ت

نظر شما