شناسهٔ خبر: 40488718 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

هشدار | افزایش تعداد بیماران کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حجم بیماران کرونایی در این استان به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال افزایش است.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمدمهدی بانشی اظهار کرد: حجم ورودی بیماران کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به مراکز درمانی به‌دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در حال افزایش بوده و در صورت ادامه این روند وضعیت قرمز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم بیماری را تمام شده فرض کردند و به‌دلیل این عدم رعایت و وارد پیک شدیم، عنوان کرد: همراهی مردم کم‌رنگ شده و هشدار می‌دهم این عدم همراهی سبب افزایش تعداد بیماران کرونایی می‌شود.

بانشی خواستار رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری هوشمند توسط مردم شد و افزود: برخورد با اصناف، ادارات و کارگاه‌های تولیدی نقض‌کننده فاصله‌گذاری هوشمند تشدید می‌شود زیرا یکی از مهم‌ترین الزام‌های بازگشایی این صنوف رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ضروری است مردم با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده برای شکست ویروس کرونا وارد عمل شوند.

نظر شما