شناسهٔ خبر: 40487884 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار هرمزگان: نام وآرمانهای امام راحل درسراسر جهان زنده وماندگار است

بندرعباس -ایرنا- استاندار هرمزگان گفت:امروز پس از گذشت ۳۱ سال از ارتحال ملکوتی و جانگداز امام راحل، یاد و نام و آرمان‌های بلند ایشان در میان مردم ایران و دوستداران امام خمینی(ره) در سراسر جهان زنده و ماندگار است.

صاحب‌خبر -

فریدون همتی روز چهارشنبه به مناسبت عروج ملکوتی امام (ره) افزود:حضرت امام خمینی(ره) با تکیه بر قدرت لایزال الهی در راستای تحقق آموزه های گرانقدر پیامبر بزرگوار اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) گام برداشت و در این مسیر ملت بزرگ ایران پیرو مرجع عالیقدر و امام خود بود.

 وی، ضمن عرض تسلیت حضرت ارتحال امام راحل ادامه داد: راه و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره)، توسط خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری، استمرار یافته و ایران اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی توانسته به قله های پیشرفت برسد.

وی یاد آور شد: امام راحل عظیم الشأن با کلام نورانی خود که برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) بود، بیداری عظیمی رقم زد که منجر به سرنگونی رژیم طاغوت و برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر آموزه‌های اصیل اسلامی شد که این دستاورد بزرگ، استقلال و آزادی را برای مردم ما به ارمغان آورد.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران از مهمترین و اثرگذارترین رویدادهای تاریخ است که با رهبری مدبرانه و حکیمانه امام خمینی(ره) رقم خورد و اثرات آن در بسیاری از نقاط عالم انعکاس یافت.

همتی تصریح کرد: امام راحل در طول دوران حیات با برکت خویش الگوهای اخلاقی و رفتاری بسیاری را برای همگان به جای گذاشت به شکلی که در کنار اقتدار و قاطعیت در برابر مستکبرین و دشمنان، زندگی ایشان سرشار از ساده زیستی و ارتباط صمیمانه با مردم و به خصوص قشر مستضعف بود.

وی تصریح کرد: ملت ایران پس از ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در چهاردهم خرداد سال ۱۳۶۸ با حضور میلیونی در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر ایشان، اوج علاقه به یک رهبر و مرجع عالیقدر را نشان دادند و این مراسم ثابت کرد که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برای همیشه تاریخ در قلب ملت ایران و آزادی خواهان جای دارد.

نظر شما