شناسهٔ خبر: 40487174 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

۱۶ هزار زنجانی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، گفت: ۱۶ هزار و ۵۰۰نفر برای طرح ملی اقدام مسکن در زنجان ثبت نام کردند و ۲۰ هزار نفر هم از طریق پیامک فقط کد ملی خود را برای ثبت نام در این طرح ارسال کردند.

صاحب‌خبر -

مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پیامک سازمان راه و شهرسازی به متقاضیان فاز سوم طرح اقدام ملی مسکن ارسال می‌شود، گفت: ارسال پیامک به متقاضیان ازدیروز ۱۳ خرداد ماه آغاز شده است.

وی اظهار کرد: این پیامک‌ها به صورت هدفمند پیامک مراجعه به سامانه ارسال می‌شود و متقاضیان پس از دریافت پیامک مذکور به درگاه سامانه مراجعه کرده و اقدام به تکمیل ثبت‌نام خود کنند و در پیامک ارسالی برای متقاضیان، مهلت کافی برای تکمیل ثبت‌نام نیز اعلام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، گفت: پس از تکمیل این مرحله از ثبت‌نام، امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان همه فازهای ثبت‌نام وجود دارد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به کارتابل با اعلام اداره کل راه و شهرسازی نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

بیات منش تاکید کرد: در مجموع در سه مرحله بیش از ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر برای طرح ملی اقدام مسکن در استان زنجان ثبت نام کردند و ۲۰ هزار نفر هم از طریق پیامک فقط کد ملی خود را برای ثبت نام در طرح ملی اقدام مسکن ارسال کردند.

وی افزود: سهم استان زنجان برای طرح ملی اقدام مسکن در استان به بیش از ۱۳ هزار و ۵۵۰ واحد مسکونی افزایش یافته است.

نظر شما