شناسهٔ خبر: 40487123 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرماندار ایرانشهر:

نام و یاد امام خمینی(ره) برای همیشه زنده است

کوثری گفت: امام خمینی (ره) با قیام خود درس آزادی و آزادی زیستن را به جهانیان آموخت و نام ایشان برای همیشه در تاریخ بشریت زنده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوذر کوثری فرماندار ایرانشهر  اظهارداشت: ۱۴ خرداد سالروز وداع غم انگیز با رهبری بزرگ و یگانه شخصیتی است که نام و یاد او به عنوان احیاگر اسلام و بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی، همواره بر تارک تاریخ زرین و پرافتخار این سرزمین می‌درخشد.

او افزود: با گذشت سی و یک سال از رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی، آموزه‌ها، اندیشه‌ها و آرمان‌های ناب ایشان راهگشا و همواره تبیین ابعاد شخصیت امام راحل و سیره عملی ایشان به عنوان ضرورت برای جامعه امروز بویژه نسل جوان در جهت پایبند بودن به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با ظالمان و مستکبران جهان است.

فرماندار ایرانشهر بیان کرد: قیام حق‌طلبانه ١۵ خرداد نیز مطلع حرکتی در تاریخ این مرز و بوم شد تا وجدان‌های آزادیخواه را بیش از پیش بیدار و بساط ظلم و جور طاغوت را با فریاد آزادی‌خواهی ملت بزرگ ایران در هم پیچید.

او ادامه داد: هرچند به سبب بیماری کرونا امسال برگزاری این مراسم باشکوه را نداریم اما بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد از درگاه خداوند قادر متعال، عزت و اقتدار نظام و ملت بزرگ ایران را در سایه‌سار عنایات حضرت ولی عصر(عج) تحت زعامت رهبر معظم انقلاب مسالت دارم.

انتهای پیام/ع

نظر شما