شناسهٔ خبر: 40487120 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

طلاب رنگین پوست پیام رسان صلح و عدالت واقعی هستند

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: طلاب رنگین پوست پیام‌رسان صلح، آزادی و عدالت واقعی هستند و رسالت دارند که پیام اسلام را که دور از این نژادپرستی‌ها است به جهانیان برسانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حسن ربانی در جلسه تکریم و تجلیل از طلاب رنگین پوست حوزه علمیه قم با تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل و گرامی داشت یاد شهدای 15 خرداد، گفت: آرزو می‌کنم بتوانیم جزو سربازان راستین این نهضت الهی باشیم.

وی بیان کرد: مسئولیت شما طلاب رنگین پوست بسیار بیشتر از سایرین است، چراکه امروز ماهیت کشورهای غربی مشخص شده است و همگان فهمیده‌اند شعارهایی که از راه تبلیغات درباره حقوق بشر سر می‌دهند باطل است و جز فریب چیزی نیست.
حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت: تبلیغات کور و کر کننده غربی‌ها بسیاری را فریفته است و در این شرایط مشخص می‌شود که جز توحش و ظلم چیز دیگری ندارند.
وی تصریح کرد: ما باید از فرصت‌هایی که داریم به بهترین شکل استفاده کنیم، خوب درس بخوانیم و مفاهیم اسلام را به خوبی درک کنیم و از طرف دیگر به بهترین شکل صلح و عدالت خواهی اسلام را به مردم دنیا معرفی کنیم.
رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه ادامه داد: دموکراسی و حقوق بشر، ابزارهایی است که کشورهای غربی برای تحکیم سلطه و دیکتاتوری خودشان از آنها استفاده می‌کنند؛ مردم در کشورهای غربی به ویژه آمریکا سالیان سال است که با این ابزارها تحت ظلم و ستم هستند.
وی گفت: سالهاست که مردم مظلوم این مناطق از این نظام‌های نژاد پرستانه رنج می‌برند و ظلم و ستم این نظام‌ها، آنها را به استیصال کشانده است و فریادی نیست که از این مردم مظلوم حمایت کند؛ در این شرایط ندای اسلام است که می‌تواند به مظلومان جهات حیات ببخشد.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی عنوان کرد: شما طلاب رنگین پوست که با مکتب اسلام آشنا شده‌اید می‌توانید راهنمای خوب و مبلغ شایسته‌ای برای مردم آن مناطق باشید و آنان را با پیام انقلاب اسلامی و مکتب اهل بیت(ع) آشنا کنید.
رئیس مرکز خدمات تصریح کرد: امروز که این ظلم و جنایت بر مردم مظلوم آمریکا تحمیل می‌شود نه سازمان ملل سخنی می‌گوید و نه کشورهای دیگر کاری می‌کنند؛ مردم خودشان احساس بی‌پناهی می‌کنند و به میدان می‌آیند.
وی گفت: آمریکایی‌ها تا دیروز برای کشورهای دیگر هیچ مرزی قائل نبودند و حقوق هیچ ملتی را رعایت نمی‌کردند و با فتنه‌انگیزی در تلاش برای اختلاف‌افکنی در میان مردم کشورهای مختلف بودند ولی امروز خودشان به این مشکلات مبتلا شده‌اند.
حجت الاسلام والمسلمین ربانی بیان کرد: امروز شما طلاب رنگین پوست پیام‌رسان صلح، آزادی و عدالت واقعی هستند و رسالت دارید که پیام اسلام را که دور از این نژادپرستی‌ها است به جهانیان برسانید.
وی گفت: در سال 42 درحالی‌که غرب و شرق از نظام استبدادی در ایران حمایت می‌کردند کسی تصور نمی‌کرد نظام اسلامی به پیروزی برسد ولی ملت ایران با رهبری امام خمینی(ره) با دست‌خالی به پیروزی رسید.

انتهای پیام/2258

نظر شما