شناسهٔ خبر: 40486084 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| مسیر منتهی به مجموعه ورزشی آزادی تربت حیدریه ۴۰۰ میلیون تومان هزینه دارد‌

رئیس شورای شهر تربت حیدریه گفت: مسیر منتهی به مجموعه آزادی تربت حیدریه نیازمند ۴۰۰ میلیون هزینه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، مخاطبان در «فارس من» سوژه‌ای با عنوان «مسیر منتهی به مجموعه ورزشی آزادی تربت حیدریه نیازمند نگاه ویژه مسؤولان است» را ثبت و درخواست پیگیری آن را داشته‌اند.

رئیس شورای شهر تربت حیدریه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مجموعه ورزشی ۵ هزار نفری تربت حیدریه واقع در شهرک ولیعصر(عج) یک مجموعه حرفه‌ای به عنوان مجهزترین ورزشگاه شرق کشور محسوب می‌شود، با توجه به استقبال مردم از این مجموعه ورزشی نیازمند نگاه ویژه مسوولان است.

سید مهدی وقفی گفت: با توجه به اینکه تردد به این ورزشگاه افزایش یافته و اینکه پیست دوچرخه‌سواری و تارتان راه‌اندازی شده، ورودی منتهی به مجموعه مناسب نیست و مردم برای ورود به مجموعه سردرگم هستند.

وی ادامه داد: اداره راه وحمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان با مکاتباتی و رایزنی‌هایی که با مسوولان خراسان رضوی داشته‌اند‌ تقاضای ۱۰۰ میلیون برای خرید قیر را کرده‌اند که امیدواریم ۵۰ میلیون از ۱۰۰ میلیون جذب شود.

رئیس شورای شهر تربت حیدریه تاکید کرد: مسیر منتهی به مجموعه آزادی تربت حیدریه نیازمند ۴۰۰ میلیون هزینه است. 

وقفی تصریح کرد: بعد از خرید قیر توسط اداره راه و حمل‌ونقل جاده‌ای کار زیرسازی و آسفالت توسط شهرداری انجام می‌شود که از ۷۰۰ متر آیلند ۳۵۰ متر آیلند اجرا شده، همچنین ۵۰ درصد کار جدول‌گذاری انجام شده است.

وی افزود: در شورای نامگذاری شهرداری بلوار ورزشگاه به نام بلوار ورزش نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

نظر شما