شناسهٔ خبر: 40485661 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون امور صنایع وزارت صنعت:

برنامه داخلی‌سازی صنایع امسال وسعت می‌یابد

تهران- ایرنا- معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن وتجارت گفت: امسال توسعه داخلی‌سازی با تعریف اهداف کمی مشخص و با همکاری سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استانی با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه شبکه اطلاع رسانی وزارت صنعت، مهدی صادقی نیارکی از تشکیل مستمر شورای راهبری نهضت ساخت داخل در این وزارتخانه خبر داد.

 معاون امور صنایع وزارت صنعت با اشاره به برنامه‌ریزی کمی برای تحقق نهضت ساخت داخل در سال جاری تصریح کرد: محورهای ۹ گانه برای تحقق این سیاست راهبردی با لحاظ اهداف کمی در نظر گرفته شده،  این محورها نیز به استانها ابلاغ شد و سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استان میبایست در پروژه نهضت ساخت داخل به صورت جدی فعال شوند.

صادقی نیارکی پیرامون برنامهریزی برای برگزاری میزهای تخصصی تعمیق ساخت داخل در همه استانهای کشور افزود: با هدفگذاری مشخص باید هر استان، مقدمات برگزاری ماهانه حداقل یک میزساخت داخل را فراهم کند و در برنامهریزی برای هدفگذاری و برگزاری این میزها، تولیدات تخصصی هر استان و به هم رسانی نیازمندیها و توانمندی‌های آنها مدنظر قرار خواهد گرفت.

در نشست نمایندگان تشکل‌های تخصصی و برخی از واحدهای صنعتی استانی در ساختمان شماره ۲ وزارت صنعت، مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی صنایع استانی مورد بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

نظر شما