شناسهٔ خبر: 40485488 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

امام جمعی چگنی:

ایستادگی در برابرمستکبران جهانی اصول تغییرناپذیر امام خمینی(ره) است

حجت اسلام محمد سوری گفت: از جمله اصول تغییر ناپذیر امام مخالفت صریح با جبهه قلدرات، بین المللی و مستکبران جهانی است جبهه ظلم و ستم که در تقابل جبهه اسلام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، حجت اسلام محمد سوری در مراسم  عصر امروز که به مناسبت سی و یکمین سالگرد امام خمینی(ره) در مسجد صاحب الزمان(عج) سرابدوره شهرستان چگنی برگزار شد؛ ضمن تسلیت ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: ارتحال امام(ره) یک صدمه ای بود که برای نظام و انقلاب ما ایجاد شد که در نبود امام خلا ایجاد شد اما با انتصاب مقام معظم رهبری باعث دلگرمی دوستداران نظام و نا امیدی دشمنان شد.

امامینِ انقلاب مشعل راه هستند
وی با بیان اینکه امام بزرگوار ما اصولی داشتند که اصول ایشان اثبات اسلام ناب است، گفت: دشمنان به دنبال این هستند که یک اسلامی را پرورش دهند که اسلام ناب را از صحنه حذف کنند؛اما غافل از اینکه امامینِ انقلاب ما مشعل راه ما هستند و اسلامی که سکولار و مستهجر باشد امام مروج آن نیستند بلکه آن ها مدافع اسلام ناب هستند.


امام جمعه چگنی بیان کرد: امام خمینی(ره) اصول دیگری را که ترویج دادند، اعتماد به وعده الهی بود که در کنار این وعده با زورگویِ جهانی مقابله می کردند و نسبت به قدرتهای مستکبر بی اعتماد بودند.


وی افزود: اعتماد به نیروی مردم و متکی به مردم از اصول امام(ره) بود که امام خمینی(ره)فرمودند: “مردم ولی نعمت هستند و بیگانه نیستند” در واقع به طوری که بعد از انقلاب در کشور ما مردم خودشان در سرنوشت کشور با شرکت در انتخابات نقش دارند.



سوری عنوان کرد: امام بزرگوار ما حمایت از مستضعفان و مظلومان را همیشه سرلوحه کار خویش قرار می دادند وبا دشمنان مبارزه می کردند و مقام معظم رهبری فرمودند: از جمله اصول تغییر ناپذیر امام مخالفت صریح با جبهه قلدرات، بین المللی و مستکبران جهانی است جبهه ظلم و ستم که در تقابل جبهه اسلام است امام با تمام توان با آنها مبارزه می کرد و این اصول تغییر ناپذیر امام است و ما پیرو خط امام(ره)هستیم.


امام جمعه چگنی گفت: از خط مشی امام (ره) این بود که با مبارزه با صهیونیست کوتاه نمی آمد، اعتقاد به استقلال ملی مسیر نظام را از همان ابتدا مشخص کردند.


وی تکیه بر قدرتِ ملی را مانع از تفرقه افکنی دانست و خاطر نشان کرد: هر وقت ما یک هدف را دنبال کنیم دشمن را شکست می دهیم که اگر ما می بینیم کشور ما در توسعه حرکت می کند باید قدر دان رشادت های امام خمینی(ره)، فرمایشات مقام معظم رهبری، خون شهدا، بسیجیان، نظامیان و انتظامی و‌… باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما