شناسهٔ خبر: 40485414 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کمک مؤمنانه خیران اسلامشهری با توزیع ۱۱۰بسته حمایتی

جوانان هیأت قاسم بن الحسن( ع) اسلامشهر ۱۱۰بسته حمایتی به ارزش ۱۱۰۰میلیون ریال را در بین نیازمندان توزیع کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، همزمان با اجرای سومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه به فرمان مقام معظم رهبری و اشتیاق وصف ناشدنی اقشار و گروه‌های مختلف مردمی برای کمک رسانی به هموطنان نیازمند که بیش از گذشته افزایش یافته و این فعالیت‌ها در اقصی نقاط کشور همچنان ادامه دارد.

در شهرستان اسلامشهر هم جمعی از خیران و جوانان عاشقان اهل بیت( ع) فارغ از هر نوع نگاه جناحی و سیاسی در قالب هیأت مذهبی و فرهنگی در کنار انجام فعالیت‌های دینی به یاری نیازمندان شتافته و کمک‌هایشان را مهربانانه به تبعیت از مولای خود علی بن ابیطالب(ع) با حفظ کرامت انسانی در میان نیازمندان توزیع کردند.

در این برنامه تعداد ۱۱۰بسته حمایتی با ارزش بالغ بر۱۱۰۰میلیون ریال با کمک خیران هیأت حسینیه قاسم بن الحسن (ع) اسلامشهر با حضور تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران و جمعی از مسؤولان منطقه در محل هیأت در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

در این مرحله از رزمایش مؤمنانه خیران اسلامشهری تعداد ۱۱۰بسته حمایتی مواد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، قند و شکر و سایر اقلام به همراه یک کارت هدیه اعتباری که با حمایت و کمک‌های جمعی از خیران جمع‌آوری و تهیه شده بود پس از شناسایی خانواده های نیازمند در سطح شهرستان اسلامشهر و نقاط محروم شهرهای اطراف بین خانواده‌ها با حفظ کرامت انسانی، شأن و جایگاه نیازمندان توزیع شد.

سجاد قربانی مسؤول هیأت حسینیه قاسم بن الحسن(ع) اسلامشهر در حاشیه مراسم توزیع بسته‌های حمایتی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این هیأت اظهار کرد: هیأت قاسم ابن الحسن(ع) که در سال ۱۳۹۱ تأسیس شده با هدف انجام فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و حمایت از ایتام کار خود را شروع کرده و در حال حاضر بالغ بر ۱۰۰خانواده نیازمند را تحت پوشش قرار داده است که هر سال در سه نوبت وسایل حمایتی را تهیه و در میان نیازمندان توزیع می‌کند.

وی با اشاره به تهیه ۱۰سری جهیزیه کامل برای جوانان نیازمند در شرف ازدواج، افزود :علاوه بر تهیه بسته‌های حمایتی و معیشتی برای خانواده‌های نیازمند تاکنون ۱۸مورد کمک هزینه تأمین جهیزیه و ده‌ها مورد کمک هزینه درمانی و حتی چندین کمک هزینه اجاره مسکن نیز با کمک خیران و نیکوکاران پرداخت شده است.

مسؤول این هیأت تأکید کرد: با شیوع ویروس کرونا اعضای هیأت با کمک‌های جمعی دیگر از خیران گمنام و نیکوکار که هر سال بسته‌های حمایتی در بین نیازمندان توزیع می‌کردند، ۱۱۰بسته حمایتی و معیشتی و بیش از ۵۰۰بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده و غیره تهیه و در بین مستمندان و نیازمندان توزیع شد.

قربانی با اشاره به برگزاری مراسمات مذهبی و مناسبتی در طول سال، خاطرنشان کرد :در مدت زمان فعالیت حسینیه قاسم بن الحسن (ع) تاکنون بالغ بر ۳۰میلیارد ریال با همت خیران و نیکوکاران در قالب عناوین مختلف به نیازمندان کمک شده و برای آینده نیز این فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/پ/س

نظر شما