شناسهٔ خبر: 40485196 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

همکاری دانش‌آموزان و هلال‌احمر اصفهان در کمک مؤمنانه

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از برگزاری رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه کانون‌های دانش‌آموزی این جمعیت به خانواده‌های آسیب‌پذیر در شرایط کرونایی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، حیدرعلی خانبازی اظهار داشت: نخستین رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه کانون‌های دانش‌آموزی با مشارکت کانون‌های دانش‌آموزی جمعیت هلال‌احمر با شعار هر مدرسه یک پایگاه همدلی با ایجاد پویش ملی حمایت کانون‌های دانش‌آموزی از خانواده‌های آسیب‌پذیر در شرایط کرونایی برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان افزود: لبیک به درخواست مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی مؤمنانه، احیای روحیه انفاق، تقویت روحیه کرامت و بشردوستی و همدلی و همراهی با دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب‌دیده از پدیده کرونا از اهداف این رزمایش بوده است.

وی ادامه داد: در رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه کانون‌های دانش‌آموزی، فرایند جمع‌آوری هدایا از طریق همکاری دانش‌آموزان و والدین در جمع‌آوری اقدام بهداشتی و معیشتی، همکاری خیران، مدیران و مربیان و همکاری داوطلبان و پرسنل جمعیت هلال‌احمر انجام شده است.

خانبازی در ادامه با اشاره به فرایند توزیع کمک‌ها در این رزمایش تصریح کرد: در نظرگرفتن شأن و منزلت خانواده دانش‌آموز نیازمند، محله‌نگری با محوریت مدارس و محله‌های حاشیه‌نشین شهر از مواردی است که به آن توجه شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در پایان بیان داشت: در این برنامه تعداد ۴۴ کانون دانش‌آموزی هلال‌احمر مشارکت داشته‌اند که این کمک‌ها شامل کمک‌های نقدی، اقلام بهداشتی و معیشتی به ارزش ۵۲۹ میلیون و ۹۸۰ هزار ریال است و کمک برای هر خانوار به ارزش ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ح/

نظر شما