شناسهٔ خبر: 40485176 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه اهل سنت بندرترکمن:

پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی مهمترین رویداد قرن بیستم بود

گرگان - ایرنا - امام جمعه اهل سنت بندرترکمن گفت : قرن بیستم شاهد اتفاقات، جنگ و صلح‌ها و وقایع تلخ و شیرین فراوانی بود اما بی شک پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره )، مهمترین رویداد این قرن بود.

صاحب‌خبر -

حاج آخوند عبدالرحمن کر روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار جمهوری اسلامی اظهارداشت : درایت ، زیرکی همراه با شجاعت از جمله ویژگی های حضرت امام در تصمیم گیری و اتخاذ سیاست برای کشور بود.

وی به اهمیت تداوم یافتن آرمان ها و ارزش های بنیانگذار جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری نیز همانند امام راحل شجاعانه و سیاستمدارانه در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایران برخورد می کنند.

وی افزود: سیاست‌های مدبرانه حضرت امام خمینی (ره) و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری سبب شد تا امروز جمهوری اسلامی ایران دارای نقش تعیین‌کننده و محوری در خاورمیانه باشد.

حاج آخوند کر  افزود: شخصیت مبارزاتی، دینی و علمی امام راحل به دلیل عظمت و وسعت معرفتی که داشتند، هنوز در ابعاد مختلف برای ما ناشناخته است که باید در حوزه‌های اندیشه برای شناخت بهتر و معرفی به جهان بیشتر مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

این روحانی اهل سنت ادامه داد:  قدرت ، عزت ایران اسلامی و مقاومت و بیداری اسلامی در دیگر کشور ها متاثر از ولایت فقیه است که در این راه افکار و اندیشه های حضرت امام (ره)، برای مبارزه با سیاست های استعماری و استکباری مورد استفاده آزادیخواهان قرار می‌گیرد.

وی گفت: تبیین مناسب اهداف قیام امام راحل در جامعه اسلامی از جمله وظایف مسئولان و آحاد جامعه برای نسل جوان است تا راه ، اندیشه و پیام امام راحل همواره جاودان باشد.

نظر شما