شناسهٔ خبر: 40485037 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار بوشهر: امام خمینی حقیقتی بی‌نظیر است

بوشهر-ایرنا- استاندار بوشهرگفت: امام خمینی ،حقیقتی بی نظیر  و یکی از اثرگذارترین شخصیت های تاریخ معاصر ایران و جهان و الگوی بسیاری از آزادیخواهان و انقلابیون سراسر دنیا بوده و خواهد بود.

صاحب‌خبر -

پعبدالکریم گراوند روز چهارشنبه با بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی افزود: در سی و یکمین سالگرد ارتحال آن امام همام در حالی  سوگوارانه یاد و نامش را گرامی می داریم ،که ذره ای از بزرگی و محبتش در دلها کاسته نشده است.

وی بیان کرد: سرفرازی نظام جمهوری اسلامی و سربلندی مردم ایران که به واسطه لطف بیکران الهی و رهبری هوشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب درس آموخته مکتب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه است همواره باعث شادی روح امام و همه شهدا است.

گراوند ادامه داد: ۱۵خرداد نیز یکی از نقاط عطف در تاریخ مبارزات مردم انقلابی ایران و یادگاری از خروش انقلابی حضرت امام خمینی ( ره ) در خرداد ۱۳۴۲  و آغازی برای حرکت انقلابی مردم مسلمان ایران علیه استبداد و استکبار بود.

وی گفت: این روز  یادآور قیامی خونین در این راستا و اوج بی رحمی رژیم مستبد و سفاک پهلوی برای جلوگیری از آزادی خواهی مردم و سالروز شهادت جمع کثیری از طلاب و مردم مبارز قم توسط رژیم شاه است.

استاندار بوشهر افزود: لذا سالگرد  ۱۴خرداد سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و همچنین فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ دو رویداد بزرگ در تاریخ ایران اسلامی است.

نظر شما