شناسهٔ خبر: 40483886 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ادامه تمرینات سپاهان در گروه‌های کوچک‌تر/ بازگشت کومان و انتظار برای استنلی

تمرینات تیم فوتبال سپاهان که به دلیل مثبت شدن تست برخی از اعضای تیم تعطیل شده بود دوباره از سر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان که از ۳ خرداد ماه تمرینات خود را شروع کرده بود، با کرونایی شدن ۲ بازیکن و یکی از اعضای تیم، تمرینات را تعطیل کرده و دوباره از همه اعضای تیم تست کرونا گرفته شد.

بعد از مشخص شدن جواب تست‌ کرونای جدید تمرینات طلایی‌پوشان ادامه پیدا کرده و بازیکنان به خوبی تمرین می‌کنند، اعضایی نیز که تست مثبت داشتند در قرنطینه هستند و بعد از پشت سر گذاشتن زمان لازم و انجام تست‌های مجدد به تیم اضافه خواهند شد.

در حال حاضر تمرینات سپاهان به صورت گروهی اما در دسته‌های کوچکتر نسبت به قبل برگزار می‌شود و پروتکل‌ها و مسائل بهداشتی به خوبی رعایت می‌شود؛ افسر کنترل سلامت هم بر سر تمرین سپاهان حاضر است تا تمرینات با رعایت مسائل بهداشتی انجام شود.

از بین ۴ بازیکن خارجی طلایی‌پوش نیز که به دلیل تعطیل شدن مسابقات به کشور‌های خود بازگشته بودند، ولادیمیر کومان هافبک مجاری سپاهان روز گذشته وارد ایران شده و تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشته است؛ این بازیکن در حال حاضر منتظر مشخص شدن نتیجه تست‌ها است تا در صورت منفی بودن آن، به تمرینات تیمی اضافه شود.

همچنین گفته شده کی‌روس استنلی تا آخر هفته به ایران برسد و سپس بر سر تمرینات حاضر شود؛ محسن الغسانی نیز به دلیل این‌که خروج اتباع عمانی ممنوع شده، مشکلاتی وجود داشته که در حال رفع شدن است؛ گئورگی ولسیانی نیز با تشخیص کادر فنی و با توجه به مصدومیتش فعلاً به ایران نمی‌آید.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ر۲۰/

نظر شما