شناسهٔ خبر: 40483564 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

امام خمینی، نیمه خرداد، فلسطین؛

جنبش جهاد اسلامی فلسطین: اظهارات مالکی حاکی از آشفتگی در عملکرد تشکیلات خودگردان است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای تاکید کرد اظهارات اخیر ریاض المالکی وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین نشان از آشفتگی موجود در عملکرد این نهاد فلسطینی است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد اظهارات ریاض المالکی وزیر امور خارجه تشکیلات خودگردان یک بار دیگر میزان آشفتگی در عملکرد این نهاد فلسطینی را نشان داد.

 

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد عملکرد مسئولین دوره های مختلف تشکیلات خودگردان که عادت به مذاکره و برنامه ریزی بر اساس فهم خودشان و تاکید بر ارتباط با دشمن دارند، دارای تناقض است، آنها تلاش می کنند پیام هایی برای ترغیب از سرگیری مذاکرات ارسال کنند و علاقه آنها به تحقق چنین هدفی بیش از تحقق منافع ملی مورد توافق فلسطین است.

 

جنبش جهاد اسلامی همچنین تاکید کرد اظهارات و موضع گیری هایی که برای حمایت از اوهام موجود در ذهن مذاکره کنندگان و جان بخشیدن دوباره به نوزاد مُرده مذاکره برای حل و فصل نهایی مساله فلسطین تلاش می کنند، اشاره به این مساله دارد که آنها بر اجرایی کردن این توهمات که مساله فلسطین را در معرض فجایع مختلف قرار داده تاکید دارند، فجایعی که آخرین آن اجرای طرح الحاق کرانه باختری است که در سایه مذاکرات در حال انجام بوده و از تبعات توافق شوم اسلو است.

 

در این بیانیه تاکید شده است که تاریخ هرگز به کسانی که به دنبال تحقق این حقارت بوده رحم نخواهد کرد و جلوی توهمات آنها برای آزادی فلسطین از طریق دلبستگی به مذاکره برای حل و فصل مساله فلسطین را خواهد گرفت.

 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بهترین راه برای باز پس گیری حقوق ملت فلسطین و آزادی سرزمین های اشغال شده گزینه مقاومت با تمام اشکال آن و مقابله با اشغالگران و طرح های آنان است، این راهی است که جنبش جهاد اسلامی از آن رویگردان نبوده و حتی در صورت لزوم فداکاری و مواجهه با چالش ها و نقشه های طراحی شده برای هدف قرار دادن این راه از آن دست بر نخواهد داشت.

 

انتهای پیام/ح.ع/

نظر شما