شناسهٔ خبر: 40483428 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رعدی: تمرینات مجازی شیوه مناسبی برای آماده‌سازی ورزشکاران نیست

ظریفه ملک‌پور

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان گفت: انجام تمرینات مجازی شیوه مناسبی برای آماده‌سازی ورزشکاران نیست، امیدوارم ستاد مقابله با کرونا وزارت ورزش زودتر مجوز برپایی اردوها در رشته‌های تیمی را نیز صادر کند.

صاحب‌خبر -

علیرضا رعدی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که آیا مجوزی برای بازگشایی سالن‌های داخل سالن و برگزاری اردوها داده شده است یا خیر؟ اظهار کرد: هنوز هیچ مجوزی برای برگزاری اردوها در رشته‌های داخل سالن از سوی ستاد مقابله با کرونا وزارت ورزش داده نشده و همچنان منتظر هستیم تا این مجوز صادر شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برگزاری تمرینات از طریق فضای مجازی شیوه مناسبی برای آماده سازی ورزشکاران است یا خیر؟ گفت: این روش شیوه مناسبی نیست و همه از این وضعیت خسته شده‌اند. هر چند دو هفته یکبار برنامه تمرینات بازیکنان را تغییر می‌دهیم و برنامه تمرینی جدیدی را به آنها ارایه می‌دهیم و بازیکنان فیلم گزارش خود را از طریق فضای مجازی به ما ارسال می‌کنند، اما چون نظارتی بر روی برنامه تمرینی ورزشکاران وجود ندارد اطلاعات دقیقی نسبت به وضعیت بازیکنان نداریم و تنها به فیلم‌های آموزشی بسنده می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان تصریح کرد: منتظر هستیم تا زودتر دستورالعمل‌های جدید درباره رشته‌های تیمی از سوی ستاد عالی مقابله با کرونا وزارت ورزش صادر شود تا برنامه تمرینی فوتسالیست‌های ناشنوا را آغاز کنیم.

رعدی در پایان همچنین درباره وضعیت بازی‌های آسیایی ناشنوایان که قرار بود آبان به میزبانی بحرین برگزار شود، افزود: برگزاری این بازی‌ها هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و به جز ایران، ژاپن، تایلند و بحرین سایر کشورها برای شرکت در بازیهای آسیایی اعلام آمادگی نکرده‌اند و مشخص نیست بازیها در تاریخ عنوان شده برگزار شود یا خیر؟

انتهای پیام

نظر شما