شناسهٔ خبر: 40483290 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مجید فراهانی:

هرس نکردن علف‌های هرز علت آتش سوزی بوستان چیتگر/ عمدی بودن یا نبودن چیزی از مسئولیت شهرداری نمی‌کاهد

عضو شورای شهر تهران درباره علت آتش سوزی پارک چیتگر توضیحاتی داد.

صاحب‌خبر -

مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به آتش سوزی بخشی از بوستان چیتگر که در شامگاه روز دوشنبه صورت گرفت، گفت: دلایل آتش سوزی روز گذشته چیتگر و همچنین آتش سوزی‌های گذشته مجموعه باید از سوی نهاد‌های ثالث بررسی شود، اما آنچه واضح است بدلیل آسیب‌های جبران ناپذیر به این ثروت ملی و عدم رضایت مردم در نگهداشت مجموعه خروجی عملکرد مدیریتی قابل دفاع نیست.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: این آتش سوزی چه عمدی بوده باشد و چه عمدی نبوده باشد، چیزی از مسئولیت شهرداری منطقه ۲۲ در حفاظت از بوستان چیتگر کم نمی‌کند.

او با بیان اینکه شهرداری منطقه هم مسئولیت حفاظت از پارک و هم مسئولیت هرس علف‌های هرز را برعهده دارد، تصریح کرد: بررسی‌های اولیه من نشان می‌دهد، به دلایل نامعلومی پارسال علف‌های هرز هرس نشده‌اند و این کار باید توسط شهرداری منطقه ۲۲ انجام می‌شد.

فراهانی گفت: هر سال علف‌های هرز هرس می‌شدند، به همین دلیل هنگامی که علف‌ها خشک می‌شدند، امکان آتش سوزی هم کاهش می‌یافت، اما به دلیل اینکه پارسال در این حوزه کم کاری صورت گرفته این اتفاق رخ داده است.

او افزود: باید بررسی شود دلیل اینکه علف‌ها بر خلاف معمول هرس نشده‌اند، چه بوده است و مشخص شود که آیا شهرداری خواسته در هزینه‌ها صرفه جویی کند یا عدم نظارت بر پیمانکار موجب این حادثه شده است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

نظر شما