شناسهٔ خبر: 40483220 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کلوپ: از بازیکنانم می‌خواهم ماسک بزنند و دستکش بپوشند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از بازیکنانش خواست تا در اماکن عمومی از ماسک و دستکش استفاده کنند تا ریسک ابتلای شان به کرونا کاهش پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ برتر بعد از 3 ماه، قرار است از دو هفته دیگر آغاز شود و لیورپولی ها که برای قهرمانی تنها به دو پیروزی دیگر نیاز دارند، در اولین دیدار به مصاف اورتون خواهند رفت.

با این وجود، همچنان سلامت بازیکنان برای کلوپ در درجه اول اهمیت قرار دارد و از شاگردانش خواست با رعایت موارد ایمنی، الگویی برای سایرین باشند.

او به بی بی سی گفت:" بله، محیط کاملا ایمن به نظر می رسید اما ما هرگز نمی توانیم به طور 100 درصد مطمئن باشیم که هیچ عفونتی وجود ندارد. ما همچنان زندگی عادی داریم و بچه ها بسیار منظم هستند. 11 هفته از این شرایط گذشته که برای افرادی در این سن، چالش برانگیز است.

 

 

برای همه ما این یک چالش است اما برای بازیکنان بیشتر. ما باید به پمپ بنزین برویم، نیاز به سوخت داریم، نیاز به غذا داریم؛ چیزهایی مانند این.

ما ماسک می زنیم و درک نمی کنم که چرا در انگلیس همه در محیط های بسته، ماسک نمی زنند و دستکش نمی پوشند. این را درک نمی کنم. در آلمان این کار کمک زیادی کرد. من کارشناس نیستم اما این کار در آنجا کمک زیادی کرد.

ما به بچه ها گفتیم این کار را بکنند؛ که هرجا که رفتند، از آنها می خواهم که ماسک بزنند و دستکش بپوشند؛ بنابراین از نظر آنها، اتفاقی رخ نخواهد داد. آدم ها بیشتر خطر را برای هم دارند. ما گاهی بزرگترین دشمن هم هستیم؛ بنابراین باید منظم بمانیم و خواهیم ماند."

نظر شما