شناسهٔ خبر: 40483049 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

احتمال تشکیل تیم ملی ب فوتسال پیش از جام جهانی

علی احدی

با وجود اینکه قرار بود تیم ب فوتسال ایران بعد از جام جهانی تشکیل شود با گزینه‌های هدایت این تیم مذاکراتی صورت گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، کمیته فنی و توسعه فوتسال از مدت‌ها پیش بحث تشکیل تیم ب فوتسال را مطرح کرد. این اتفاق تا حدودی با واکنش سرمربی تیم ملی فوتسال همراه شد و ناظم‌الشریعه معتقد بود که در تیم ملی بزرگسالان به خوبی پشتوانه سازی صورت گرفته و بهتر است در آستانه فوتسال قهرمانی آسیا و جام جهانی فوتسال بیشتر حواس فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال معطوف به تیم ملی بزرگسالان شود.

تشکیل این تیم تا مدت‌ها باعث جدل رسانه‌ای بین حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال و ناظم الشریعه شد تا اینکه در جلسه‌ای بین طرفین مقرر شد این تیم بعد از جام جهانی ۲۰۲۰ تشکیل شود اما فیفا چندی پیش تصمیم گرفت به دلیل شیوع بیماری کرونا این رقابت‌ها را یک سال به تعویق انداخته و در شهریور ۱۴۰۰ برگزار کند.

به این ترتیب به نظر می‌رسد کمیته فنی و توسعه بار دیگر در تلاش است تا این تیم را زودتر تشکیل دهد چرا که معتقد است آن زمان برای این کار خیلی دیر خواهد بود و بازیکنان نیز یکسال پیرتر می‌شوند. طی روزهای گذشته با چند گزینه هدایت تیم ب تماس و روزمه آن‌ها گرفته شده تا با بررسی جوانب نسبت به انتخاب سرمربی این تیم اقدام شود و چه بسا تیم ب فوتسال در همین چند ماه آتی تشکیل شود.

انتهای پیام

نظر شما