شناسهٔ خبر: 40483028 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

ادامه سرقت گندم کشاورزان سوری توسط نیروهای ترکیه

ابنا

خبرگزاری رسمی سوریه از ادامه سرقت گندم کشاورزان سوری توسط نیروهای ترکیه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد که نقض حاکمیت ملی این کشور و سرقت محصول گندم و جو کشاورزان سوری توسط نیروهای اشغالگر ترکیه ادامه دارد.

این خبرگزاری نوشت: نیروهای اشغالگر ترکیه با وارد کردن تجهیزات لجستیکی در پایگاه های غیر قانونی خود در داخل خاک سوریه به نقض حق حاکمیت این کشور ادامه می‌دهند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ترکیه به منظور سرقت محصولات مزارع گندم حومه شمالی "حسکه" تجهیزات لجستیکی را در پایگاه‌های غیرقانونی خود در مجاورت شهر "ابو راسین" مستقر کردند.

منابع محلی به خبرنگار سانا گفتند که نیروهای اشغالگر ترکیه چندین اتاقک پیش ساخته و مصالح ساختمانی را از طریق روستای مرزی "السکریه" وارد خاک سوریه کردند و با حرکت به سمت جنوب، این تجهیزات و مصالح را به سوی پایگاه های غیرقانونی خود در حومه ابو راسین در حومه شمالی حسکه حرکت دادند.

در همین رابطه منابع محلی گزارش دادند که مزدوران و نیروهای اشغالگر ترکیه با استفاده از کمباین‌هایی که اخیرا به منظور سرقت گندم کشاورزان منطقه وارد خاک سوریه کرده‌اند، برداشت این محصول و سرقت آن از مزارع منطقه ابو راسین را آغاز کردند.

...........................
پایان پیام/ 268

نظر شما