شناسهٔ خبر: 40482725 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

احسان نان ۱۱۴ نانوایی استان اردبیل در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل گفت: در سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، احسان نان در ۱۱۴ نانوایی استان با مشارکت خیرین، مجمع جهادگران، نواحی سپاه و بسیج سازندگی استان انجام می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

مهدی اصلانی زاویه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با تسلیت ارتحال ملکوتی امام راحل (ره)، اظهار کرد: در سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با مشارکت خیرین، مجمع جهادگران، نانوایی‌ها، نواحی بسیج و بسیج سازندگی استانی، احسان نان در ۱۱۴ نانوایی مناطق و محلات محروم استان اردبیل انجام می‌شود.

وی افزود: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، توزیع ماسک بهداشتی و ضدعفونی محل‌های برگزاری مراسمات ارتحال امام راحل(ره) توسط گروه‌های جهادی در شهرستان‌های استان از جمله برنامه‌های اجراء شده است.

رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل بیان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، غذای گرم و توزیع آب معدنی با مشارکت خیرین توسط گروه‌های جهادی استان در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) انجام می‌شود.

اصلانی افزود: گروه‌های جهادی استان در سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام بزرگوار، با تمام توان در جهت محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات نیازمندان تلاش می‌کند.

وی گفت: خدمت‌رسانی به محرومان و مستمندان توصیه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است که در این راستا گروه‌های جهادی برای محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان و مستمندان گام‌های بزرگی برمی‌دارند.

انتهای پیام/3463/

نظر شما