شناسهٔ خبر: 40482535 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

کشف 31 دستگاه خودرو احتکاری در ساوه

صاحب‌خبر -

فرمانده انتظامی ساوه گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی ۳۱ دستگاه خودرو صفرکیلومتر خارجی و تولید داخل که در یک پارکینگ به صورت غیرقانونی احتکار و نگهداری می شد، شناسایی و کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» روز سه شنبه در این خصوص اظهار داشت: ارزش این خودروها افزون بر ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: در تداوم طرح های عملیاتی مبارزه با مخلان اقتصادی و با افزایش اشرافیت اطلاعاتی پلیس، ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی شهرستان ساوه در عملیاتی، یک پارکینگ دپو و احتکار خودروهای صفر داخلی و خارجی را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی ساوه گفت:‌ با هماهنگی مرجع قضائی و در بازرسی از این پارکینگ تعداد ۳۱ دستگاه خودرو شامل ۶ دستگاه پراید، ۲ دستگاه پژو پارس، ۲ دستگاه ساندرو، ۲ دستگاه وانت نیسان، ۳ دستگاه برلیانس، ۵ دستگاه ساینا، ۲ دستگاه پژو ۲۰۶، یک دستگاه تیبا ۲، یک دستگاه هایما S۷، یک دستگاه رانا، یک دستگاه وانت پراید، ۲ دستگاه کیا سراتو، ۲ دستگاه اچ سی کراس و یک دستگاه سمند کشف شد.

به گفته او در اجرای این طرح عملیاتی یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ عیسی آبادی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

برچسب‌ها:

نظر شما