شناسهٔ خبر: 40482345 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 2 ژوئن 2020

علیرضا نجاتی

آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا را هر شب در طرفداری مرور کنید

صاحب‌خبر -

طرفداری - مطابق رسم هرساله و با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، هرشب به مرور آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا می پردازیم. در این مطلب، به مرور آن دسته از اخبار نقل و انتقالات می پردازیم که توسط رسانه ها و روزنامه های معتبر منتشر شده باشند. مروری داریم به آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا در تاریخ 2 ژوئن (13 خرداد):

المپیک لیون با پرداخت 12 میلیون یورو به ویارئال، قرارداد کارل توتو اکامبی، مهاجم 27 ساله کامرونی را دائمی کرد. توتو اکامبی در ژانویه 2020 به طور قرضی از ویارئال به لیون پیوسته بود. (وب سایت لیون)

بارسلونا با لائوتارو مارتینز به توافق شخصی رسیده است. طبق این توافق، بارسلونا حاضر است قراردادی پنج ساله با دستمزد سالانه 12 میلیون یورویی به امضا برساند. با این حال، بارسلونا باید درخواست 111 میلیون یورویی اینتر را برآورده کند. (نیکولو اسکیرا/ گاتزتا دلو اسپورت)

یوونتوس و منچسترسیتی به جذب هوسم عوار، هافبک جوان فرانسوی لیون علاقه مند هستند اما با توجه به محرومیت منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس شانس بالاتری نسبت به جذب عوار دارد. (اکیپ)

خوزه کایخون، وینگر 33 ساله اسپانیایی ناپولی، در پایان فصل این باشگاه را ترک می کند و به یک تیم لالیگایی می پیوندد. (گاتزتا دلو اسپورت)

آیندهوون تمایلی برای دائمی کردن قرارداد ریکاردو رودریگز ندارد. این مدافع سوئیسی پس از اتمام قرارداد قرضی اش با آیندهوون به میلان بازخواهد گشت. (گاتزتا دلو اسپورت)

گونزالو اسکالانته، هافبک 27 ساله آرژانتینی ایبار در پایان فصل به صورت آزاد راهی لاتزیو می شود. ایگلی تاره، مدیر ورزشی لاتزیو این مسئله را تایید کرده است. (اسکای ایتالیا)

لیورپول قصد دارد قرارداد هری ویلسون، مهاجم جوان خود که قرضی در بورنموث حضور دارد را تمدید کند. (تلگراف)

مدیر برنامه جورجینیو، شایعه انتقال موکلش به یوونتوس را تکذیب کرد و گفت هیچ تماسی از یوونتوس با او گرفته نشده است. جورجینیو در چلسی خواهد ماند.

آرسنال هنوز برای تمدید قرارداد پیرامریک اوبامیانگ، مهاجم 31 ساله خود اقدام نکرده است. اوبامیانگ تا 2021 با آرسنال قرارداد دارد و چلسی نیم نگاهی به جذب این مهاجم گابنی دوخته است. (RMC)

قرارداد رالف هازن هوتل، سرمربی آلمانی ساوتهمپتون تا 2024 با این باشگاه تمدید شد. (وب سایت ساوتهمپتون)

با وجود علاقه کیا جورابچیان نسبت به تمدید قرارداد قرضی فیلیپه کوتینیو با بایرن مونیخ، شانس ماندن کوتینیو در بایرن مونیخ برای فصل 21-2020 صفر است. (بیلد)

پائولو دیبالا پیشنهاد پاری سن ژرمن را رد کرد. پاسخ دیبالا به پیشنهاد پاری سن ژرمن این بود: "نه، ممنون. می خواهم در یوونتوس به موفقیت برسم." (توتو اسپورت)

بارسلونا نسبت به جذب ساندرو تونالی هیچ اقدامی انجام نداده است. پیش تر ماسیمو چلینو، رییس برشا گفته بود بارسلونا پیشنهادی 65 میلیون یورویی برای جذب تونالی ارائه کرده است. (موندو دپورتیوو)

نظر شما