شناسهٔ خبر: 40481637 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

دنیای فوتبال در چنین روزی؛ 2 ژوئن

میلاد وفادار

به مرور خاطرات فوتبالی‌ مان خواهیم پرداخت. لحظاتی که با آن‌ها فریاد کشیدیم، شادی کردیم و بعضا اشک ریختیم.

صاحب‌خبر -

طرفداری - در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از مهم ‌ترین و جالب‌ ترین اتفاقاتی که در تاریخ 2 ژوئن در دنیای فوتبال رخ داده‌ اند. 

  • 2 ژوئن 1978

به مناسبت سالروز درگذشت سانتیاگو برنابئو؛  سال 1978 در چنین روزی، سانتیاگو برنابئو، در سن 82 سالگی درگذشت. به همین مناسبت، صفحه رسمی رئال مادرید این ویدیو را منتشر کرده است.

 

  • 2 ژوئن 2004

ژوزه مورینیو در 41 سالگی جانشین کلودیو رانیری شد تا آغازگر عصر جدیدی در تاریخ چلسی باشد. چلسی در اولین فصل حضور مورینیو روی نیمکت استمفوردبریج پس از 50 سال قهرمان لیگ شد و سال بعد هم از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد.

ژوزه مورینیو-Jose Mourinho معارفه ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی چلسی
  • 2 ژوئن 2004

پیروزی 3-1 برزیل مقابل آرژانتین در انتخابی جام جهانی با هت تریک رونالدو از روی نقطه پنالتی؛ سال 2004 در چنین روزی و در دور ششم رقابت های انتخابی جام جهانی، برزیل موفق شد با نتیجه 3 بر 1 مقابل آرژانتین به برتری دست یابد. رونالدو نازاریو در این دیدار هر سه گل برزیل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. تک گل آرژانتین نیز توسط خوان پابلو سورین به ثمر رسید.

 

  • 2 ژوئن 2013

آخرین گل گونزالو هیگواین با پیراهن رئال مادرید؛  گونزالو هیگواین مهاجم آرژانتینی سابق تیم رئال مادرید برای آخرین بار در رقابت های رسمی با پیراهن این تیم به میدان رفت و در جریان پیروزی 4-2 مقابل اوساسونا، آخرین گل خود را با پیراهن لوس بلانکوس به ثمر رساند. هیگواین در 264 بازی برای رئال مادرید موفق به ثبت آمار 122 گل و 56 پاس گل شد.

  • 2 ژوئن 2016

پیوستن ایلکای گوندوعان به منچسترسیتی؛  در چنین روزی، ایلکای گوندوعان به منچسترسیتی پیوست، به همین مناسبت صفحه رسمی این باشگاه ویدیویی را منتشر کرده است. گوندوعان تاکنون 154 بار برای سیتی به میدان رفته و 22 بار گلزنی کرده است.

  • 2 ژوئن 2016

لیونل مسی و پدرش به دلیل فرار مالیاتی در دادگاه حاضر شدند. آن ها به دلیل تخلفات شان طی سال های 2007 تا 2009 جمعا 21 ماه حکم زندان دریافت کرده بودند که در نهایت با پرداخت جریمه نقدی از تحمل زندان گریختند. 

لیونل مسی-Lionel Messi حضور لیونل مسی در دادگاه

 

نظر شما